Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Faktiskt, “Oreo” med choklad sasSmakade bra?
Tackar!
Tack för tipset! Bra video också (antar att det är du som har gjort den ?).
Man får ju passa på nu när det snart är julJag har ingen tomte, bara en budda.
Malm Dalton
Gillar den där klockan, såg att de skulle släppa nytt.Jag har ingen tomte, bara en budda.
Malm Dalton
Kikat många gånger på den där skönheten, andrahandsvärdet och datumbubblan håller mig tillbaka dock :/Har du provat Squalen ? https://klocksnack.se/threads/squale-tropic-gmt.123824/
Allt är ju relativtKikat många gånger på den där skönheten, andrahandsvärdet och datumbubblan håller mig tillbaka dock :/
Datumbubblan kanske går att vänja sig vid eller att ta bort tillåme.Allt är ju relativt
Gillar den där klockan, såg att de skulle släppa nytt.
Håller med dig, jag blev sugen på att testa en Dalton faktiskt. Men det är mycket man vill här i världenDe har ju en hygglig ström av nyheter känns det som, och specialare till olika förband. Personligen föredrar jag Dalton och dess detaljer framför Catalinan.
Lägg ett bud vettjaDatumbubblan kanske går att vänja sig vid eller att ta bort tillåme.
Prislappen är upp till säljaren dock
Håller med dig, jag blev sugen på att testa en Dalton faktiskt. Men det är mycket man vill här i världen
Haha, jag tror att min klocksamling är värt ett Gripen snart. Mycket klockor in lite klockor ut du vet...Klart du ska prova en Dalton. Stöd Östergötlands ekonomi! Det är antingen en Dalton-klocka, en kexchoklad eller ett JAS-plan du behöver köpa. Planet har man inte råd med, chokladen är sockrad ohälsa men klockan är en lisa för själen.
Där har du din klocka @StrobomanLuftar en splitterny San Martin "62MAS" Bronze med blå sunburst tavla i tråden om det finns intresse
Jag ska bara avpollettera bromsklossen!Där har du din klocka @Stroboman
Charlies änglar ~Full throttle !!!Jag ska bara avpollettera bromsklossen!
Jajjemen! Ända in i kaklet!Charlies änglar ~Full throttle !!!
https://klocksnack.se/threads/steinhart-gmt-ocean-one-39-red-blue.123393/#post-3097953Behöver ha någon vettig avbytare till min Aquis känner jag. Gärna två eftersom jag är rastlös som få . Helst en CW och en till av liknande kvalisort. Bättre begagnat men fin föredras därav och på länk samt trevlig färgsättning och till bra pris.
Inte konstigt man är utan med sådana krav . Max 8 lax totalt. Får nog fundera om lite här kanske. Blev så mycket skrivet här så nu har jag ingen aning om vad jag letar efter plötslig
Tackar för förslaget . Bra grejer men har redan haft en Coke. Dock en 42a men ändå.
Ja men då måste man har en Pepsi plus 39 är en väldigt trevlig storlek.Tackar för förslaget . Bra grejer men har redan haft en Coke. Dock en 42a men ändå.
Fy för att skrapa rutorna på bilen
Jobbar du i hela Asien ?Halsningar fran trevliga staden Gingoog City