• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

20191130_115827.jpg

Håller med dig, jag blev sugen på att testa en Dalton faktiskt. Men det är mycket man vill här i världen :rolleyes:

Klart du ska prova en Dalton. Stöd Östergötlands ekonomi! Det är antingen en Dalton-klocka, en kexchoklad eller ett JAS-plan du behöver köpa. Planet har man inte råd med, chokladen är sockrad ohälsa men klockan är en lisa för själen. :)

Behöver ha någon vettig avbytare till min Aquis känner jag. Gärna två eftersom jag är rastlös som få :D. Helst en CW och en till av liknande kvalisort. Bättre begagnat men fin föredras därav och på länk samt trevlig färgsättning och till bra pris.
Inte konstigt man är utan med sådana krav :D. Max 8 lax totalt. Får nog fundera om lite här kanske. Blev så mycket skrivet här så nu har jag ingen aning om vad jag letar efter plötslig :D
https://klocksnack.se/threads/steinhart-gmt-ocean-one-39-red-blue.123393/#post-3097953
Färgglad GMT?

Tillbaka
Topp