En liten presentation för er goa människor här inne, detta är hur samlingen har utökats med egna inköp under år 2019:
Uppe från vänster: Seiko SNZH57K, Citizen AT8020-54L Blue Angels, Bulova 96B230, Seiko SNKL15J1, Casio G-Shock GW-B5600BL-1ER, Casio F-91W, Casio Duro MDV106-1AV, Timex Q, Zelos Mako V2 Bronze Meteorite, Ventus Northstar, Zelos Horizons GMT Hunter Green, Spinnaker Bradner Bracelet, Zelos Swordfish Bronze Teal och Zelos Swordfish Helical Blue.
Äldre från farfar och morfar som jag tog hand om detta året:
Pappa gick bort för 3 år sedan och han gillade klockor lite mer än gemene man, främst av det modernare snittet och gärna japanskt (Casio) och affordable, han kollade ofta upp vad som var nytt från japanarna och tog mycket broschyrer på den tiden det var mer inne med sånt. Så detta året jag tog hand om ett par av dom.
Den klocka som man nog kan förstå betyder mest. Det finns en handskriven lapp från honom att denna köptes till minne av min födelse och att han blev helt klar som läkare, 1983. Den verkar tyvärr inte fungera helt hundra, men jag tänker inte använda den då den är i väldigt fint skick i övrigt, och broschyren för den finns också