Samma här, blev en Trenchhunter med borstad/polerad boett för min del.
Jag kom fram till att jag har tillräckligt med ur med mörka tavlor men ganska få som låtasas vara guld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här, blev en Trenchhunter med borstad/polerad boett för min del.
Den ser rätt kaxig ut i guld. Frun beställde en Oceantimer i stål, kan nog också bli riktigt najs.Jag kom fram till att jag har tillräckligt med ur med mörka tavlor men ganska få som låtasas vara guld.
Hands: White | Orange seconds tipLiter mer godis! Gillar dom vita visarna. Tror det är guld på tippen av sekundvisare
Riktigt snygg! Snudd påOh yes! Nodus Sector! Blir nog nedan för mig!
Fler modeller här inklusive skin diver:
https://www.noduswatches.com/sector-series
Edit, lite Specs:
Case: 316L surgical-grade stainless steel | Blasted and polished surfaces
Dimensions: 38mm case width | 12.9mm thickness | 47mm lug-to-lug | 20mm lug width | 7.5mm crown diameter
Crown: Screw-down
Movement: Seiko (SII) NH38 Japanese automatic movement | No-date | Regulated in four positions (+/- 10 secs/day)
Crystal: Double-dome tapered sapphire crystal | Blue anti-reflective coating on underside
Bezel: Flat step bezel | Polished
Luminescence: Swiss Super-LumiNova® BGW9
Water Resistance: 150 meters / 500 feet
Bracelet: 20mm-18mm taper | Button release clasp with micro-adjustments
Weight: 74g (watch head) | 160g (with full bracelet)
Dial: Green fume | Matte finish | Sandwich-construction sector
Hands: White | Orange seconds tip
Other: Drilled-through lugs
Warranty: 24 months
Full Kit: Nodus watch box | Microfiber cleaning cloth | Warranty and regulation cards
Riktigt snygg! Snudd på
”Shut up and take my money”. Verkar vara på modet med fumé nu, tycker det känns som att det florerar många nu på nyhetssidorna från microbrands.
Edit: måste den vara i USA? Kan vi inte förhandla fram något slags frihandelsavtal med dem?
120xmas19 (eller 100xmas19 för £). Måste vara över €600.Rea hos CW bla GMT: https://www.christopherward.co.uk/events/clearance2
Edit: dom är ju utan länk. Beställ länk separat om nån är sugen. Finns rabattkod. Kommer dock inte ihåg hur den var... @kjesul hade du koll på kod?
120xmas19 (eller 100xmas19 för £). Måste vara över €600.
EDIT: Yakee, £626 för en blå c60 gmt 40 mm. . Utan länk förstås. Nåja fyra cw får räcka...
EDIT: Tänk om man får £100 till i discount, inte möjligt väl...
EDIT: Nä, gick ju inte förstås
120xmas19 (eller 100xmas19 för £). Måste vara över €600.
EDIT: Yakee, £626 för en blå c60 gmt 40 mm. . Utan länk förstås. Nåja fyra cw får räcka...
EDIT: Tänk om man får £100 till i discount, inte möjligt väl...
EDIT: Nä, gick ju inte förstås
Funderade hur du fått till det, länken kostar väl runt 2 kkr? Inte över €600 i alla fall. Tänkte du hittat nåt kryphål med kombination av produkter... Dyrt ja, men bra. De brukar ju dyka upp på sådana där sales som kommer med jämna mellanrum. Har köpt några länkar med 40% eller till och med 50% rabatt.Fan insåg att rabatt inte gäller länken... Ganska dyr sådan.
Funderade hur du fått till det, länken kostar väl runt 2 kkr? Inte över €600 i alla fall. Tänkte du hittat nåt kryphål med kombination av produkter... Dyrt ja, men bra. De brukar ju dyka upp på sådana där sales som kommer med jämna mellanrum. Har köpt några länkar med 40% eller till och med 50% rabatt.
Vill minnas att det tog lite tid innan jag fick bekräftelse sist också. Logga in och kolla om du har inloggning vill säga...
Förstår inte hur man klarar sig utan denVerkade inte gå att ytterligare applicera rabatt när jag beställde.. tänkte att man skulle beställt länk samtidigt. Har oavsett fått ågren och kommer att avbeställa imorgon. Klarar inte riktigt av GMT komplikationen.
Tackar!Snygg lume!
Oh yes! Nodus Sector! Blir nog nedan för mig!
Fler modeller här inklusive skin diver:
https://www.noduswatches.com/sector-series
Edit, lite Specs:
Case: 316L surgical-grade stainless steel | Blasted and polished surfaces
Dimensions: 38mm case width | 12.9mm thickness | 47mm lug-to-lug | 20mm lug width | 7.5mm crown diameter
Crown: Screw-down
Movement: Seiko (SII) NH38 Japanese automatic movement | No-date | Regulated in four positions (+/- 10 secs/day)
Crystal: Double-dome tapered sapphire crystal | Blue anti-reflective coating on underside
Bezel: Flat step bezel | Polished
Luminescence: Swiss Super-LumiNova® BGW9
Water Resistance: 150 meters / 500 feet
Bracelet: 20mm-18mm taper | Button release clasp with micro-adjustments
Weight: 74g (watch head) | 160g (with full bracelet)
Dial: Green fume | Matte finish | Sandwich-construction sector
Other: Drilled-through lugs
Warranty: 24 months
Full Kit: Nodus watch box | Microfiber cleaning cloth | Warranty and regulation cards
Vad för band är det där?Den lite lätt maniska jakten på det ultimata bandet till varje klocka fortsätter. Finns det verkligen?
Fick i alla fall hem ett nytt gäng idag.
Blir glad av orange så det fick bli detta till att börja med. Problemet är bara det att det landade tre i den färgsättningen. Får nog snart söka för detta problem. Min bättre hälft säger att alla ser likadana ut? Stor skillnad säger jag och suckar .
Silicone rubber från CousinsUk.Vad för band är det där?
Så kom äntligen min Spinnaker Croft, min första klocka med vit urtavla. Måste säga att jag är riktigt nöjd.
Grattis! Ser riktigt intressant ut.Nytt i micro-samlingen
För alla som inte testat Octon så kan jag varmt rekommendera denna. Med rabattkupong på 15% så landade den på 2295kr och för dom pengarna får man väldigt mkt klocka
ThanksGrattis! Ser riktigt intressant ut.
Ruggigt nice!! Snabb leverans också vad jag förstår...Nytt i micro-samlingen
För alla som inte testat Octon så kan jag varmt rekommendera denna. Med rabattkupong på 15% så landade den på 2295kr och för dom pengarna får man väldigt mkt klocka
GrazieRuggigt nice!! Snabb leverans också vad jag förstår...
Varifrån har du beställt den?Grazie
Ja, blixtsnabbt! Tog två dagar sen hade jag den