Hmm.. det får du se om 4-6 veckor svidande lång väntetid...Klokt, välkommen tillbaka! Vilken blev det nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hmm.. det får du se om 4-6 veckor svidande lång väntetid...Klokt, välkommen tillbaka! Vilken blev det nu?
Saknas..... det låter så negativt.... istället finns det ju utrymme för kompletteringIbland känns livet så tomt och meningslöst när man upptäcker att något saknas
Nja, den platsen är ju redan tjingad av något som aldrig behagar att dyka uppSaknas..... det låter så negativt.... istället finns det ju utrymme för komplettering
Kom på det, men hann trycka på skicka.....Nja, den platsen är ju redan tjingad av något som aldrig behagar att dyka upp
Men annars finns det gott om plats i klocklådan för komplettering, 54 platser och jag har ju ”bara” 31 klockor f.n. Viss skillnad mot förr, då fick inte ens hälften plats när lådan var fullKom på det, men hann trycka på skicka.....
Kan bara hålla med dig angående Turtlen.Visst är det skönt när efter en vecka med Omega drar på sig en Turtle i 4-5k-klassen och får en wowkänsla av urtavlan och även uppskattar det mjuka uppdraget och sköna känslan av boetten mot handleden.
Seiko är ju lite av en klassiker här som affordable, men känner nu när man drar på sig klockan som kostar 1/10 av den föregående och inte känner att den är sämre.
Har postat i ett par trådar redan, men ville skriva av mig lite även här. (på nytt canvas från Feskarn. Låg och väntade på mig vid hemkomsten idag).
10/10 hockeyfrisyrer på matchningen, grym kombo.Kan bara hålla med dig angående Turtlen.
Bra grejer utan tvekan. Fick feeling av dina bilder och kastade på ett Hadley-Roma cordura jag också .
Man tager vad man haver. Gillar ditt fantastiska poängbedömningssystem (långt-ord-deluxe) .10/10 hockeyfrisyrer på matchningen, grym kombo.
Ja, tyvärr har den mest blivit liggandes. Det är synd för jag tycker verkligen att den är fin och letade länge innan jag fick tag i en men sen svalnade väl intresset antar jag.@HSK Den är fin Concordian du har ute. Tänkte backa deras kickstarter för ett par år sedan. Dåligt med handledstid?
Någon som har provat dessa? Ser identiska ut med Barton, men med lite roligare färger!
Feskarn?Kolla med Feskarn annars. Han har canvas som ser ut som dom. Samma pris dessutom.
Sorry, svarade inte på frågan. Barton har jag testat. Dom var sådär. Quick releasen gick av ganska fort. Blev obrukbar efter det eftersom hålen var för stora. Men jag kanske hade ett måndags ex.
Aha, man tackar.
Ok, har bara haft Bartons gummi och dom är ju riktigt braKolla med Feskarn annars. Han har canvas som ser ut som dom. Samma pris dessutom.
Sorry, svarade inte på frågan. Barton har jag testat. Dom var sådär. Quick releasen gick av ganska fort. Blev obrukbar efter det eftersom hålen var för stora. Men jag kanske hade ett måndags ex.
Ok, har bara haft Bartons gummi och dom är ju riktigt bra
Gott nytt år µ vänner!
Aha, man tackar.
Funderar på om ett sådant khaki skulle kunna funka på en sarb035 till sommaren kanske...
Grattis till milstolpen och Gott nytt år .Gott nytt år! Firar det kommande året med 2000!
Tack o detsamma, 2236 här, 6 åringen hur pigg som helst, jag kämpar för hålla mig vaken, får se om man pallar vara vaken 1,5 timmar till...Gott nytt...Hundarna ska ut vid 0530, gissa vem som sköter den avdelningen i hushålletFint med bling! Gott nytt år @Watchie!