• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tack o detsamma, 2236 här, 6 åringen hur pigg som helst, jag kämpar för hålla mig vaken, får se om man pallar vara vaken 1,5 timmar till...Gott nytt...Hundarna ska ut vid 0530, gissa vem som sköter den avdelningen i hushållet
Då får man ju passa på, innan du somnar :), att tillönska dej ett fantastiskt 2020 och många trevliga morgonpromenader med hundarna. :happyhappy:
 
Dubbelpostar från Squale-tråden. Gott nytt år på er mina vänner! :happyhappy:
PSX_20191231_171646.jpg
 
Riktigt tjusig! Nu är jag kanske lite färgad men det där är i mina ögon den bästa sommarklockan ever. Bättre blå färg får man leta efter! :)
Det är verkligen en av de bästa blåa färger jag sett, om inte den bästa när det kommer till sommarklockor!

Gillar även den blåa färgen på OP36, en lite mer seriös blå färg som kompletterar den lekfulla blå/orangea kombinationen på 1521. Men den klockan platsar inte här, eller varför inte? Det är ju trots allt den enda sportstålrollen som faktiskt inte har gått upp i pris eller har väntelistor. Femtiotusen för en sportstålrolle låter helt plötsligt billigt! ;)
 

Bilagor

  • 8ef0ca33ecbb356371b2f3acc2d53d89.jpg
    8ef0ca33ecbb356371b2f3acc2d53d89.jpg
    176.2 KB · Visningar: 1
Det är verkligen en av de bästa blåa färger jag sett, om inte den bästa när det kommer till sommarklockor!

Gillar även den blåa färgen på OP36, en lite mer seriös blå färg som kompletterar den lekfulla blå/orangea kombinationen på 1521. Men den klockan platsar inte här, eller varför inte? Det är ju trots allt den enda sportstålrollen som faktiskt inte har gått upp i pris eller har väntelistor. Femtiotusen för en sportstålrolle låter helt plötsligt billigt! ;)
Den är också riktigt fin men som du säger, inte så somrig utan mer sober. Lite som Traska Summiteer i blått, det kommer nog att vara en liknande ton fast mattare. :)
 
tackar och detsamma !!!
Tackar, får då av hundbristskäl bli med hustrun. Trevligt så.

Och ett riktigt GOTT 2020 till er alla i denna fantastiska tråd med så många trevliga bröder och systrar som delar med sig av så mycket kunskap, trevligt och insiktsfullt och inte bara om mikro eller affordable klockor. Skål på er, det vore mycket tråkigare och jag mycket okunnigare utan er.
 
Och ett riktigt GOTT 2020 till er alla i denna fantastiska tråd med så många trevliga bröder och systrar som delar med sig av så mycket kunskap, trevligt och insiktsfullt och inte bara om mikro eller affordable klockor. Skål på er, det vore mycket tråkigare och jag mycket okunnigare utan er.

Instämmer i detta 100%. Väldigt trevligt och lärorikt forum.
 
Nyarsbad med 6 aringen, sorry OT dinka igen, sista halvaret, 0 strategi pa dinkor, bara oplanerade salj o kop, nede pa 5 dinkor nu, bara en affordable, kanner mig naken, well Micro dinkan kommer snart, har aven bestallt Vintage Omega och en Seiko mod, sa borjar ordna upp sig...
F20BD26C-F06A-406D-9E41-E01F36DA69F9.jpeg

Den där var ju t om så det ryckte i baguetten på mig som normalt inte gillar omega alls...
Vad har den för beteckning/nummer? Å please God, säg att den kostar bara en Njure....
 
Tillbaka
Topp