Svårt att inte gilla den efter att ha läst texten på Kickstarter, haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svårt att inte gilla den efter att ha läst texten på Kickstarter, haha.
Gillar jämförelsen med Apple watchSvårt att inte gilla den efter att ha läst texten på Kickstarter, haha.
Jepp, den är ju dessutom 100% korrekt!Gillar jämförelsen med Apple watch
Tycker dock att det var lite trist att dem inte kunde garantera att den skulle levereras av en snopp på rullskridskorJepp, den är ju dessutom 100% korrekt!
Ja, då hade man backat direkt.Tycker dock att det var lite trist att dem inte kunde garantera att den skulle levereras av en snopp på rullskridskor
Kanske lite jobbigt med leverans till jobbet visserligenJa, då hade man backat direkt.
Äh, det hade väl livat upp stämningen! Man borde nästan köpa en bara för att ge bort till någon.Kanske lite jobbigt med leverans till jobbet visserligen
Äh, det hade väl livat upp stämningen! Man borde nästan köpa en bara för att ge bort till någon.
Haha, tänkte samma sak när jag såg att de gick att köpa i 100-pack. Perfekt julklapp på firman! Självklart är det tyskar som ligger bakom projektet...Äh, det hade väl livat upp stämningen! Man borde nästan köpa en bara för att ge bort till någon.
Där sa du något!Secret santa 2020
Haha, perfekt sommarpresent till alla anställda. Lär bli en snackis vid kaffemaskinen om inget annat.Haha, tänkte samma sak när jag såg att de gick att köpa i 100-pack. Perfekt julklapp på firman! Självklart är det tyskar som ligger bakom projektet...
Daily Micro
Wohoo, lycka till!Sitter på universitetet och idag är dagen D. Inom kort går jag upp med min kandidatuppsats och förhoppningsvis har jag min examen närmsta veckan. Wish me luck!! Kändes rimligt att köra bling-ödlan dagen till ära. Och välkommen tillbaka @Equilibrium , du har saknats!
Stort lycka till! Det kommer att gå som en dans .Sitter på universitetet och idag är dagen D. Inom kort går jag upp med min kandidatuppsats och förhoppningsvis har jag min examen närmsta veckan. Wish me luck!! Kändes rimligt att köra bling-ödlan dagen till ära. Och välkommen tillbaka @Equilibrium , du har saknats!
Håller tummarna för dig!Sitter på universitetet och idag är dagen D. Inom kort går jag upp med min kandidatuppsats och förhoppningsvis har jag min examen närmsta veckan. Wish me luck!! Kändes rimligt att köra bling-ödlan dagen till ära. Och välkommen tillbaka @Equilibrium , du har saknats!
Mer phoibos åt folketBeställde hem denna idag.. Ser riktigt nice ut. Phoibos px023d GMT.. Lite specs:
Urverk : Quartz (så som jag vill ha som bara går och går)..
Vattentät:300m.
GMT.
Safirglas med AR coating.
Storlek: 41mm.
Tjocklek: ca 11.7mm..
Break a leg!Sitter på universitetet och idag är dagen D. Inom kort går jag upp med min kandidatuppsats och förhoppningsvis har jag min examen närmsta veckan. Wish me luck!! Kändes rimligt att köra bling-ödlan dagen till ära. Och välkommen tillbaka @Equilibrium , du har saknats!
Håller tummar och tår. Heja heja!Sitter på universitetet och idag är dagen D. Inom kort går jag upp med min kandidatuppsats och förhoppningsvis har jag min examen närmsta veckan. Wish me luck!! Kändes rimligt att köra bling-ödlan dagen till ära. Och välkommen tillbaka @Equilibrium , du har saknats!
Sitter på universitetet och idag är dagen D. Inom kort går jag upp med min kandidatuppsats och förhoppningsvis har jag min examen närmsta veckan. Wish me luck!! Kändes rimligt att köra bling-ödlan dagen till ära. Och välkommen tillbaka @Equilibrium , du har saknats!
Wohoo, lycka till!
Stort lycka till! Det kommer att gå som en dans .
Håller tummarna för dig!
Break a leg!
Håller tummar och tår. Heja heja!
Lycka till nu!
Sitter på universitetet och idag är dagen D. Inom kort går jag upp med min kandidatuppsats och förhoppningsvis har jag min examen närmsta veckan. Wish me luck!! Kändes rimligt att köra bling-ödlan dagen till ära. Och välkommen tillbaka @Equilibrium , du har saknats!
Lycka till! Hoppas du får fira med en ny Micro senare idagSitter på universitetet och idag är dagen D. Inom kort går jag upp med min kandidatuppsats och förhoppningsvis har jag min examen närmsta veckan. Wish me luck!! Kändes rimligt att köra bling-ödlan dagen till ära. Och välkommen tillbaka @Equilibrium , du har saknats!
Kör hårt!Sitter på universitetet och idag är dagen D. Inom kort går jag upp med min kandidatuppsats och förhoppningsvis har jag min examen närmsta veckan. Wish me luck!! Kändes rimligt att köra bling-ödlan dagen till ära. Och välkommen tillbaka @Equilibrium , du har saknats!
Bara o kör, lycka till!Sitter på universitetet och idag är dagen D. Inom kort går jag upp med min kandidatuppsats och förhoppningsvis har jag min examen närmsta veckan. Wish me luck!! Kändes rimligt att köra bling-ödlan dagen till ära. Och välkommen tillbaka @Equilibrium , du har saknats!
Riktigt trevliga. Varifrån?Lite nytt från Vostok. Komandirskie 683954 för 140usd och Amphibia 170865 för 93usd.
Står ju meranom.com över hela bilden.Riktigt trevliga. Varifrån?
Ja det första man blir blind på är ju ögonen .Står ju meranom.com över hela bilden.
Var inte supertydligt och hade jag inte redan vetat om vad det står så vet i fan...Ja det första man blir blind på är ju ögonen .