Riktigt trevliga. Varifrån?
Står ju meranom.com över hela bilden.![]()
![]()
Ja det första man blir blind på är ju ögonen.
![Hilarious :hilarious: :hilarious:](/styles/baisik/xenforo/smilies/hilarious.png)
Meranom stämmer bra. Dyker säkert upp på bukten också snart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt trevliga. Varifrån?
Står ju meranom.com över hela bilden.![]()
![]()
Ja det första man blir blind på är ju ögonen.
Hur lång är leveranstiden från Meranom?
Meranom stämmer bra. Dyker säkert upp på bukten också snart.
Jag har nog haft tur när jag beställt från dem och det har gått på 1-2veckor men det verkar inte vara ovanligt med upp emot 4.Hur lång är leveranstiden från Meranom?
Lycka till!Sitter på universitetet och idag är dagen D. Inom kort går jag upp med min kandidatuppsats och förhoppningsvis har jag min examen närmsta veckan. Wish me luck!! Kändes rimligt att köra bling-ödlan dagen till ära. Och välkommen tillbaka @Equilibrium , du har saknats!
![]()
Ett stort lycka tillSitter på universitetet och idag är dagen D. Inom kort går jag upp med min kandidatuppsats och förhoppningsvis har jag min examen närmsta veckan. Wish me luck!! Kändes rimligt att köra bling-ödlan dagen till ära. Och välkommen tillbaka @Equilibrium , du har saknats!
![]()
Tack och lycka till nuSitter på universitetet och idag är dagen D. Inom kort går jag upp med min kandidatuppsats och förhoppningsvis har jag min examen närmsta veckan. Wish me luck!! Kändes rimligt att köra bling-ödlan dagen till ära. Och välkommen tillbaka @Equilibrium , du har saknats!
![]()
Riktigt läcker! Grattis!Idag levererades min TRASKA Freediver "nodate". Helnöjd!
![]()
Riktigt, riktigt snygg. Den ser ut att vara mycket klocka för pengarna.Idag levererades min TRASKA Freediver "nodate". Helnöjd!
![]()
Väldigt fin blå, Grattis!Idag levererades min TRASKA Freediver "nodate". Helnöjd!
![]()
En Freediver LE kanske vore ngt?Väldigt fin blå, Grattis!
Ångrar lite att jag inte hoppade på tåget nu![]()
Mycket, mycket bra! Jag är avundsjuk!Idag levererades min TRASKA Freediver "nodate". Helnöjd!
![]()
Jag är på 100%, det vet duEn Freediver LE kanske vore ngt?![]()
Kör hårt!! Vet att du kommer fixa det där! Jag har ju till och med bidragit till din empiriSitter på universitetet och idag är dagen D. Inom kort går jag upp med min kandidatuppsats och förhoppningsvis har jag min examen närmsta veckan. Wish me luck!! Kändes rimligt att köra bling-ödlan dagen till ära. Och välkommen tillbaka @Equilibrium , du har saknats!
![]()
Grattis! Riktigt trevligIdag levererades min TRASKA Freediver "nodate". Helnöjd!
![]()
Deras salespitch var ju väldigt underhållande![]()
En väldigt stilig pjäs, får man lov att säga. Grattis!Idag levererades min TRASKA Freediver "nodate". Helnöjd!
![]()
En Freediver LE kanske vore ngt?![]()
Yes, det har jag. Har till och med upptäckt lite lume
Väldigt fin! Ska reka lite på deras hemsida. Som är väldigt seg. Skickar de från EU eller blir det moms på’t? Var går den lös på?Testade lite band på Huldran idag. Det medföljande gummit är skönt, men designen passar inte mig och svart mot grönt var heller inte vad jag ville ha. Tycker överlag att det är svårt att matcha band till en färgglad (läs: ej svart) klocka. Originallänken åkte på igen...
![]()
![]()
Originalgummi.
![]()
Slitet canvas som varit typ khakigrönt.
![]()
![]()
”MN-Nato” från zuludiver.
Hmm, låt mej tänka... svårt. Nu vet jag, absolut noll mm. Men det blåser.
Den där kan jag tänka migFalcon Eye får dock inte mycket handledstid i jämförelse med denna![]()
Är det Island? Ser ut som hemma, förutom snön. Kanske ett bostadsområde i Norrland.
Wow den gillade jag hur frän som helst!Testade lite band på Huldran idag. Det medföljande gummit är skönt, men designen passar inte mig och svart mot grönt var heller inte vad jag ville ha. Tycker överlag att det är svårt att matcha band till en färgglad (läs: ej svart) klocka. Originallänken åkte på igen...
![]()
![]()
Originalgummi.
![]()
Slitet canvas som varit typ khakigrönt.
![]()
![]()
”MN-Nato” från zuludiver.