Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fina! Har spanat på dom länge men tycker att priset är något högt. Lägg sedan till tull och moms på det med tanke på att det bara finns en i Europa som säljer och han tar endast in Ocean King.Varför så lite kärlek för Monta? Verkar riktigt grymma. Kanske inte så affordable dock, men ändå.
Den såg inte dum ut alls!Vad sägs om en Oris 65 Bronze, den nya? 40mm
Har diskuterats en del typ 40 sidor till tillbaka, men främst triumphen gillar dom som bara den!Varför så lite kärlek för Monta? Verkar riktigt grymma. Kanske inte så affordable dock, men ändå.
Jag tycker skyquesten var fin men det blir lite för mycket för min del när man även visar de udda numrera inne i ringen så att säga (ursäkta för dålig förklaring men jag tror ni förstår poängen).Varför så lite kärlek för Monta? Verkar riktigt grymma. Kanske inte så affordable dock, men ändå.
Jag tycker den är snygg, bra köp.Efter alla diskussioner om Steinhart, bra som mindre bra så kände jag att det var dags att skaffa mig en egen uppfattning. Fick bli en gmt eftersom tillfälle gavs. Mina första intryck är att den känns välgjord med bra finish och en förbaskat skön länk. Sitter lågt på handleden jämfört med mycket annat jag provat, vilket jag tycker är bra.
Kallas för en homage, en kopia m.m och det är jag fullt medveten om, men jag känner mig inte som en skurk för det så den diskussionen hoppas jag uteblir.
Som sagt riktigt trevligt första intryck.
Varför så lite kärlek för Monta? Verkar riktigt grymma. Kanske inte så affordable dock, men ändå.
Åh stroopwafel! Ska handla från Serious Watches!Hehe serious watches skickade med en capecod duk. Kan rekommendera dem faktiskt. Fick den två dagar efter beställning. Mycket fint inslaget också.
Tråkiga tycker jag inte men jag förstår vad du menar med identitetslösa.Tycker de är på tok för identitetslösa, tråkiga helt enkelt.
Finishen verkar det ju dock inte vara något fel på.
Jag är bra sugen, men försöker hålla mig. Pengarna ska gå till annatVar förresten denna variant av Seastorm jag beställde. Var rätt svårt att välja för många blir nog riktigt snygga. Gillade inte varianterna med biohazardloggan på tavlorna dock.
Ingen annan här som bokat en?
Det mesta är fint med de där men lite dyra.Varför så lite kärlek för Monta? Verkar riktigt grymma. Kanske inte så affordable dock, men ändå.
Nice. Lorier har fått till en snygg klocka med lagom mycket vintagekänsla.Köpte mig en svart Lorier till slut.
Perfekt när man inte kan bestämma sig för om Omega eller Rolex gjorde rätt.Köpte mig en svart Lorier till slut.
Det gjorde du rätt i. Förbaskat trevliga.Köpte mig en svart Lorier till slut.
Stor like! Har själv sneglat på gilt-versionen mer än en gång...Köpte mig en svart Lorier till slut.
Snygg klocka !Lättgrillat idag. Tror det har med gmt'n att göra .
Den där är riktigt riktigt fin! Jag kan inte bestämma mig vilken av modellerna jag tycker är snyggast, men frågan är om jag gillar din ”rena” modell mest faktiskt. Jag blev sugen som fan att klicka hem en. Kan du berätta lite om hur du upplever din hittills?Tror jag sett nån här tidigare men diggar den här som landade tidigare i somras. Tycker de fått till ”tillräckligt mycket” eget uttryck.
Följde även med ett riktigt bekvämt gummi-nato.
Jag har ägt den. Den är ball som fasen. Sålde den. Ångrade mig och har köpt en ny hahaHej ! Mitt första inlägg här. Väldigt roligt forum tycker jag.
Jag har iallafall precis lagt en beställning på denna klocka. Zelos Hammerhead i Brons.
Men av någon anledning har jag funderat på om jag ska avbeställa den.. Varför vet jag inte.. (Kan vara ångest över att det är första gången jag spenderar över 5k på en klocka)
Har sett att det snackats lite om Zelos i denna tråden. Vad tror ni, är det en bra klocka? Ska jag behålla den?
Tack ! Trevlig helg.
Välkommen! Och klart du ska ta hem klockan. Den är grym!Hej ! Mitt första inlägg här. Väldigt roligt forum tycker jag.
Jag har iallafall precis lagt en beställning på denna klocka. Zelos Hammerhead i Brons.
Men av någon anledning har jag funderat på om jag ska avbeställa den.. Varför vet jag inte.. (Kan vara ångest över att det är första gången jag spenderar över 5k på en klocka)
Har sett att det snackats lite om Zelos i denna tråden. Vad tror ni, är det en bra klocka? Ska jag behålla den?
Tack ! Trevlig helg.
Ja, blev ett impuls köp för min det. Jag valde denna modell bara för att jag tycker att den har det mest ”egna” uttrycket. Den helsvarta är också ball men känns rätt vanligt bland micromärken att köra en PVD. Den mest ”vanliga” med minutmarketingar på bezelen blev lite för generisk.Den där är riktigt riktigt fin! Jag kan inte bestämma mig vilken av modellerna jag tycker är snyggast, men frågan är om jag gillar din ”rena” modell mest faktiskt. Jag blev sugen som fan att klicka hem en. Kan du berätta lite om hur du upplever din hittills?
Jag har ägt den. Den är ball som fasen. Sålde den. Ångrade mig och har köpt en ny haha
Välkommen! Och klart du ska ta hem klockan. Den är grym!
Kanoonfin. Allt fler med dessa. Kul.Sonens klocka kom igår.....nu ska länken kortas
Snyggt! Visst är dom bra. Är supernöjd med min och använder den nästan varje dag.Sonens klocka kom igår.....nu ska länken kortas