Ja hela klockan känns riktigt välgjord och även länken är fin, låset lite enklare. Hoppas den ska hålla för en tonårings livSnyggt! Visst är dom bra. Är supernöjd med min och använder den nästan varje dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja hela klockan känns riktigt välgjord och även länken är fin, låset lite enklare. Hoppas den ska hålla för en tonårings livSnyggt! Visst är dom bra. Är supernöjd med min och använder den nästan varje dag.
Rena reklambilderna, mycket fina. Betalt av Obris? Synd på "bakom scenen" bild!Dag ett på semestern. Nauti i sitt rätta element (och jag såg antagligen svincool ut när jag krälade runt för att fota klockan)
Haha jag önskar att jag fick nåt för all reklam jag ger dem både här och på insta, men icke!Rena reklambilderna, mycket fina. Betalt av Obris? Synd på "bakom scenen" bild!
Vad gör man inte för konstens skullDag ett på semestern. Nauti i sitt rätta element (och jag såg antagligen svincool ut när jag krälade runt för att fota klockan)
Snyggt!Dag ett på semestern. Nauti i sitt rätta element (och jag såg antagligen svincool ut när jag krälade runt för att fota klockan)
Det får dom allt leva med, med tanke på alla väntrum vi sitter i när dom provar kläder, sminkningen som drar ut på tiden innan bjudningen osv osv..Snyggt!
Ps, det där med att fota sin klocka medan ens flickvän står och suckar bredvid är ett kapitel för sig, om någon mer känner igen sig...
Frågan är om inte patinan börjar stöta bort det skarpt färgade bandet?Dag ett på semestern. Nauti i sitt rätta element (och jag såg antagligen svincool ut när jag krälade runt för att fota klockan)
Två sidor av myntet. Jag väljer att se det som att patinan sprider sig även till armbandet vilket avhjälper en för stor framtida kontrastFrågan är om inte patinan börjar stöta bort det skarpt färgade bandet?
Du har helt rätt. Mycket trevlig och saknad här med .Fick precis en like på en ett år gammal bild i hamiltontråden vilket påminde mig om den klockan som var mitt första köp på KS och roligt nog av @Nilas som vi alla vet är frekvent i denna underbara tråd. Saknar den rackaren ibland faktisk, trevlig klocka. Skål!
Silikon eller naturgummi? Aldrig sett patina på någon av dem om det var vad du menade.Två sidor av myntet. Jag väljer att se det som att patinan sprider sig även till armbandet vilket avhjälper en för stor framtida kontrast
När man har provat en så är det kört. Lätta att falla för.Nu på sonens arm....jag är nästan mer nöjd än grabben (sugen på en själv!)
Jag menar inte att gummit patineras i den bemärkelsen. Jag menar att klockans patina "smutsar ned" bandet på ett vad jag tycker är ett helt okej sättSilikon eller naturgummi? Aldrig sett patina på någon av dem om det var vad du menade.
Alltså jag tycker Coke är så mkt ballare än Pepsi!Gmt på Pinchos. Funkar utomordentligt bra även här .
Letade egentligen efter en Pepsi men inte nu längre. Coke är riktigt vass och betydligt bättre än jag trodde. Vill man tvunget kan man komplettera med ett Pepsi-inlägg från Steinhart för 150 spänn. Överkomligt.Alltså jag tycker Coke är så mkt ballare än Pepsi!
Precis samt det blir mer pengar över till djs, dds och bubblebacks.Perfekt när man inte kan bestämma sig för om Omega eller Rolex gjorde rätt.
Mmm, BB!Precis samt det blir mer pengar över till djs, dds och bubblebacks.
Ja, kompis skulle beställa en varsin blå till oss. Dom var slut när han var inne efter 2 min. Gick in och kolla och köpte mig en svart istället. Tänkte att blå var liiite mer olika originalen..Det var ett bra sug efter Lorier dinkor.
Två minuter efter att butiken öppnats var både den blå och gilt varianten slutsåld
Tackar för infon .Vet att @Khoma säljer en med datum bubbla. Har själv tittat på den men inte kommit till skott. Hör av dig till honom.
Supertrevlig kille!
Högg en nodate här på forumet i helgen, ska bli kul å testa,Börjar bli mer än småsugen på att testa en Tisell diver. Om någon funderar på att avyttra så är jag spekulant.
Grattis till den! Får kanske bli en ny för mig om det dröjer. Jag och väntan är inte kompisar. Ser fram emot lite bilder och ett utlåtande när du fått din .Högg en nodate här på forumet i helgen, ska bli kul å testa,
JaGrattis till den! Får kanske bli en ny för mig om det dröjer. Jag och väntan är inte kompisar. Ser fram emot lite bilder och ett utlåtande när du fått din .
Ja, då blir det ännu mer intressant med ett utlåtande. Ser fram emot det. Blev fruktansvärt nöjd med min Steinhart Gmt så nu får man väl prova en Tisell och se vad det kan ge.Ja
Haft 114060 ,så ska bli kul att se om den är 80k sämre
Här får man ju iaf AR vilket jag saknar på rollar
Kul! Ser verkligen fram emot ditt utlåtandeJa
Haft 114060 ,så ska bli kul att se om den är 80k sämre
Här får man ju iaf AR vilket jag saknar på rollar