Vi tjötar i pm nu och verkar bo 25 min ifrån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, härligt! Ibland är det långa landet ganska kort.Vi tjötar i pm nu och verkar bo 25 min ifrån
Kan va så,Ragnar Lodbrok har ju haft en Borg i min stad läste jag mig till igår,så får väl göra som honom och tro på alla teckenDet är ett tecken från Gudarna.
Finns det något sånt band man skulle kunna släng på GG-B100?
Tänkte på mjukare band.Finns väll bara svart, orange och grön just nu. Säkert mer snart borde ju släppas fler kombinationer av modellen
Tänkte på mjukare band.
Jag har beställt några gånger och det har tagit ungefär en vecka att få det till lådanNågon som vet ungefär hur lång tid det tar att få ett band från Watchgecko? Beställde förra helgen men inget än
Otur alltså Jaja, den som väntar på något gott väntar alltid för länge, det lärde jag mig av LE:n Beställde ett ”Super Engineer”, väldigt sugen på att prova.Jag har beställt några gånger och det har tagit ungefär en vecka att få det till lådan
Bra robusta grejer. Har en lume som får det mesta annat att blekna. Har själv haft en blå shark diver och den var grym.Vad tycker folk här om Helson?
Som dedikerat fan av Kraftwerk sedan 1985 vet jag den rätta innebörden av ordet 'vänta'.Otur alltså Jaja, den som väntar på något gott väntar alltid för länge, det lärde jag mig av LE:n Beställde ett ”Super Engineer”, väldigt sugen på att prova.
Vad tycker folk här om Helson?
Sjukt snygg tvättkorg, vad är det för ref. ??
Beundrar tvättkorgen, fantastiskt fredagsmys.
Ser ut som en 'soft white underbelly'.Sjukt snygg tvättkorg, vad är det för ref. ??
Åh varför hoppade jag inte på den här. Grattis till er framsynta!
Äh, finns som sagt chans att hoppa på en på K&S så misströsta inte.Åh varför hoppade jag inte på den här. Grattis till er framsynta!
Gillar!Vad tycker folk här om Helson?
Instämmer i kören, bra skit för pengen helt enkelt. Haft tre shark divers i olika utföranden genom åren. Dessutom väldigt trevlig kundservice.Vad tycker folk här om Helson?
Om det inte hade varit för den där orange visaren...
men jäklar vad fin den är ändå.
Storleken och visaren gjorde att jag hoppade av, nu ångrar jag mig :/
Ohhhhhhhh! Jag gillar! Fanns de fler färger?Trevligt från MARC&SONS.
Stl 39,5mm
L2L 45,5mm
ETA 2824-2
(lånade bilder)