Japp, en hel högOhhhhhhhh! Jag gillar! Fanns de fler färger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, en hel högOhhhhhhhh! Jag gillar! Fanns de fler färger?
Precis vad jag behöver till min nyinköpta SRP777Det här med hur klockan vilar är en klassiker. Rolex brukade skicka med instruktioner för detta:
Den i GMTJapp, en hel hög
Snygg kombination!Ännu en Squale Le
Ännu en Squale Le
Tack så mycket, letade länge.Sjukt snygg tvättkorg, vad är det för ref. ??
Är det nån pre-order? Finns inte på deras hemsida (ens under nyheter)?Japp, en hel hög
Jo då, den finns där.Är det nån pre-order? Finns inte på deras hemsida (ens under nyheter)?
Jodå, finns på deras hemsida och i lager.Är det nån pre-order? Finns inte på deras hemsida (ens under nyheter)?
Faaast man kan aldrig vara säker på att en viss klocka överensstämmer med dessa riktlinjer. Kan lika gå fort dial down osv. Men man för prova sig fram!Precis vad jag behöver till min nyinköpta SRP777
GrattisFick pris som årets säljare precis. Squalen och jag firar!!
Fasen vad minutvisaren rockar!!Fick pris som årets säljare precis. Squalen och jag firar!!
En riktig ”håll käften”-klocka, hur cool som helst! Här är det Nya Zeeland (Magrette) som gäller, och ketchupbad för borealis! Trevlig fredag!Gillar!
Lite basic i finish, NH35 kanske inte världens roligaste verk, men verkligen pang för pengen tycker jag ändå. T ex 500m. Och jade-tavla dårå.
Congrats salesbrother!Fick pris som årets säljare precis. Squalen och jag firar!!
Grattis!! Säljer du slickstenar, ferraribilar eller kör glassbilen? Grymt oavsett vilket!Fick pris som årets säljare precis. Squalen och jag firar!!
Ketchup... Varför ??En riktig ”håll käften”-klocka, hur cool som helst! Här är det Nya Zeeland (Magrette) som gäller, och ketchupbad för borealis! Trevlig fredag!
Smakar bättre! Nä då, tar bort metallföroreningar i bronset, den började bli så svart!Ketchup... Varför ??
Tack! Kul att ha en bronsare (läs mässing) i samlingen. Gött med ketchupbad så här på fredagskvällen!En riktig ”håll käften”-klocka, hur cool som helst! Här är det Nya Zeeland (Magrette) som gäller, och ketchupbad för borealis! Trevlig fredag!
Wow, den med slät ringTrevligt från MARC&SONS.
Stl 39,5mm
L2L 45,5mm
ETA 2824-2
(lånade bilder)
Hade säkert funkat det med . Själv gillar jag när sport möter elegance. Funkar till det mesta.Wow, den med slät ring
Nu börjas detKhaki nato blev riktigt bra
Gjorde sig kanon.”I try so you dont have to” kvällspyssel med microsquale.
Joseph Bonnie Tropic Khaki strap. Helt ok för ~320 spänn ( med rabattkod ) från Strapped. Mjukt och följsamt. Verkar inte vara en dammagnet. ”Snabbpinnar” och sjyst hårdvara. Urvattnad grå / grön färg.
Föredrar länken själv men när det är kallt ute så är det bra med alternativ.