• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Med Micro-Squalen på plats känns det som man täckt in tillräckligt många nyanser av grönt.
Men det finns ju flera färger....

20200110_211333.jpg
 
”I try so you dont have to” ;) kvällspyssel med microsquale.

Joseph Bonnie Tropic Khaki strap. Helt ok för ~320 spänn ( med rabattkod ) från Strapped. Mjukt och följsamt. Verkar inte vara en dammagnet. ”Snabbpinnar” och sjyst hårdvara. Urvattnad grå / grön färg.

Föredrar länken själv men när det är kallt ute så är det bra med alternativ.

EF467B0B-E836-4C85-8B11-121DD9139914.jpeg
707A4724-795D-479E-B291-E6EF5DECFE1E.jpeg
A58C9B6A-A4F6-48B0-9B55-35DF574F661D.jpeg
B7E41AFC-E3C4-4C79-B9B9-05FBAAEA8AB7.jpeg
Skitsnygg kombo.
 
Äsch, vi tar en till bara för att den är så jävla bra. Lite tråkigt att den långa resan är över men jag är övertygad om att vi bokar in nästa äventyr inom snar framtid.
Vill även här passa på att tacka alla eldsjälar som gjort detta möjligt (ni vet vilka ni är :heart:), känner mig otroligt privilegierad som fått vara med på ett hörn.
kC6LgAB.jpg
 
Dreml och glashällsrengörning :p fast först lite heinzbad. Har ni sett att Neil Peart har gått bort ni som gillar gubbrock?
Ja jag såg det. Har dock aldrig förstått mig på Rush. Låter emellanåt som att alla bandmedlemmarna spelar på olika låtar, fast samtidigt :D. Har missat tjusningen helt här.
(Nu blir jag kanske doppad i tjära och fjädrar)
Klockbild för att hålla topic medföljer :)
1rkkyQv.jpg
 
Ja jag såg det. Har dock aldrig förstått mig på Rush. Låter emellanåt som att alla bandmedlemmarna spelar på olika låtar, fast samtidigt :D. Har missat tjusningen helt här.
(Nu blir jag kanske doppad i tjära och fjädrar)
Klockbild för att hålla topic medföljer :)
1rkkyQv.jpg
*tjära och fjädrar coming up*
Kan vara svårt att lyssna in sig som annat i genren, men kan absolut rekommendera att iaf försöka. Lite imponerande att de lyckas få fram alla ljud på bara tre pers :D
Bidrar med en klassiker:
 
21D8438E-993C-444B-8F76-789E68D2AADA.jpeg

Idag bjuder jag på en klassisk kaffe/klocka bild på jobbet! :D

God morgon, mikrovänner.

Den här bilden av en MALM DALTON Blue var egentligen bara lite lek med en kamera jag funderar på att sälja, men nu börjar få andra tankar kring... :) Kameran är en Olympus E-PL7, och på den här bilden med optiken med det korta namnet Panasonic LUMIX G Micro 4/3 LEICA DG SUMMILUX 25mm/F1.4 ASPH. Lens H-X025.

Jag gillar den är klockan mer och mer, trots att den är en kronograf. :)

P1110020.JPG
Här har vi två riktigt skarpa bilder! Snyggt jobbat! :snaphappy: :happyhappy:
 
Tillbaka
Topp