Björn Boett
Guld
Postnord ”skicka lätt” som standard. Säljer dock inga 50k-klockor Go’quellSnabb fråga: Hur skickar ni vanligtvis klockor som ni säljer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Postnord ”skicka lätt” som standard. Säljer dock inga 50k-klockor Go’quellSnabb fråga: Hur skickar ni vanligtvis klockor som ni säljer?
Jag har varit lite inne på att testa en sån där. Vad var det som kändes fel?Fick hem denna idag, men ... äh, jag vet inte. La ut annons direkt. :/
Ser ut som att hela klockan är lite liksom på kinesenJag har varit lite inne på att testa en sån där. Vad var det som kändes fel?
Var lite snabb när jag läste kör alltid postnord rek! Värdefrakt via postnord om det är dyra klockor.Okej, nu vet jag när jag ska skicka den. Men vilken typ av frakt brukar du använda?
Jag har nämligen ingen koll. Typ av frakt? Kostnad?
Jag vet inte riktigt. Hade väntat på levven över helgerna och hade en liknande (19 zuan) nyligen som jag sålde men ångrade mig. Nu ångrade jag att jag köpte om den. Den är jättefin men fick ingen såndär känsla av att vilja ha den.Jag har varit lite inne på att testa en sån där. Vad var det som kändes fel?
Haha, ja det kan vara svårt att bestämma sig ibland. Tack för svar iaf.Jag vet inte riktigt. Hade väntat på levven över helgerna och hade en liknande (19 zuan) nyligen som jag sålde men ångrade mig. Nu ångrade jag att jag köpte om den. Den är jättefin men fick ingen såndär känsla av att vilja ha den.
Vill fortfarande ha en mekanisk kronograf, men med längre tidtagning än 30 min.
Vad vore en måndag utan något nytt i lådan? Den här blev en riktigt glad överraskning. Sitter kanon på armen och känns inte alls stor trots måtten. Första klockan jag har med vänsterkrona dock, det känns helt bakvänt...
Har du hittat Casio Edifice'n @FreakyLeo ? Har du en bild av den ?
Ok då är det bara att börja sparaNäh, inte här, men jag lever på hoppet Vet inte vad det är men jag är nog sugen på något tunt och tekniskt med blåtand, dock 46mm så lite i största laget. Lånade en av MaBr’s excellenta bilder. EQB-1000D-1AER är reffen. Finns för dryga 3k ny men budgeten tillåter inte det riktigt just nu.
Cowboysoppa, hur gör man det?Squale LE behövde vila efter nästan en veckas hårt arbete!
Smiths Everest + cowboysoppa.
Köttfärs, potatis och lite annat jox. Bara att Googla.Cowboysoppa, hur gör man det?
Fick hem denna idag, men ... äh, jag vet inte. La ut annons direkt. :/
Tack
Grattis! Fina bilder också, det gillar vi.
Tackar, dessutom första Squalen, så bra dag idag.Grattis! Fina bilder också, det gillar vi.
Extra kul då! Välkommen in i fördärvet, Squale är beroendeframkallande...Tackar, dessutom första Squalen, så bra dag idag.
Mycket snyggt fångat! En framtida klassiker.
Det är tydligt, finishen är verkligen enormt bra. Fattar inte hur man får till denna nivå av kvalité för vad man betalar för klockan.Extra kul då! Välkommen in i fördärvet, Squale är beroendeframkallande...
Hugg som en kobra.Mycket snyggt fångat! En framtida klassiker.
Jag tycker att det är generellt för Squale, det är väldigt bra kvalitet för pengarna. Med Squales historia också får man säga att de ligger bra i pris. Lite som Sinn där man får sjukt mycket teknik (för i sammanhanget) vädligt lite pengar.Det är tydligt, finishen är verkligen enormt bra. Fattar inte hur man får till denna nivå av kvalité för vad man betalar för klockan.