• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fick hem denna idag, men ... äh, jag vet inte. La ut annons direkt. :/

49C1952F-4F56-4C59-9B44-DE62F1063883.jpeg
204EB863-4013-4014-878A-C30F7AF71AA9.jpeg
6B533F76-7C69-4AFC-A805-B31147C62BCC.jpeg
Jag har varit lite inne på att testa en sån där. Vad var det som kändes fel? :nailbiting:
 
Jag har varit lite inne på att testa en sån där. Vad var det som kändes fel? :nailbiting:
Jag vet inte riktigt. Hade väntat på levven över helgerna och hade en liknande (19 zuan) nyligen som jag sålde men ångrade mig. Nu ångrade jag att jag köpte om den. :p Den är jättefin men fick ingen såndär känsla av att vilja ha den.

Vill fortfarande ha en mekanisk kronograf, men med längre tidtagning än 30 min.
 
Jag vet inte riktigt. Hade väntat på levven över helgerna och hade en liknande (19 zuan) nyligen som jag sålde men ångrade mig. Nu ångrade jag att jag köpte om den. :p Den är jättefin men fick ingen såndär känsla av att vilja ha den.

Vill fortfarande ha en mekanisk kronograf, men med längre tidtagning än 30 min.
Haha, ja det kan vara svårt att bestämma sig ibland. :D Tack för svar iaf. :)
 
Har du hittat Casio Edifice'n @FreakyLeo ? Har du en bild av den ?

Näh, inte här, men jag lever på hoppet :) Vet inte vad det är men jag är nog sugen på något tunt och tekniskt med blåtand, dock 46mm så lite i största laget. Lånade en av MaBr’s excellenta bilder. EQB-1000D-1AER är reffen. Finns för dryga 3k ny men budgeten tillåter inte det riktigt just nu.
LnYsbLC.jpg
 
Det är tydligt, finishen är verkligen enormt bra. Fattar inte hur man får till denna nivå av kvalité för vad man betalar för klockan.
Jag tycker att det är generellt för Squale, det är väldigt bra kvalitet för pengarna. Med Squales historia också får man säga att de ligger bra i pris. Lite som Sinn där man får sjukt mycket teknik (för i sammanhanget) vädligt lite pengar. :)
 
Tillbaka
Topp