• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fick min Geckota Super Engineer länk idag som jag tänkte ha på min Molnija. Men nu har jag svurit mig blå i ansiktet men jag får inte loss de raka ändlänkarna så att jag kan få dit dem svängda. Någon som vet hur man gör? Pushpinsen till länkbitarna gick hur lätt som helst.
Någon i tråden hade samma problem för att tag sen. Tror att det kanske var @Lindellc? Det visade sig att den var defekt/felkonstruerad och han fick hem en ny.
 
Vad vore en måndag utan något nytt i lådan? Den här blev en riktigt glad överraskning. Sitter kanon på armen och känns inte alls stor trots måtten. Första klockan jag har med vänsterkrona dock, det känns helt bakvänt... :confused:
66B37B16-7F82-4BD6-8DF8-1093BCE403F1.jpeg
 
Wotd. Har inte postat så många såna här på senare tid, riskerar ju att det blir tjötigt när man inte omsätter så mycket klockor. Men hittar ju inte så många som sätter igång suget och de som gör det missar jag (som pepsi-squalen med fina visarna). Suck. :)

DSCF1272_s.jpg
 
Vad vore en måndag utan något nytt i lådan? Den här blev en riktigt glad överraskning. Sitter kanon på armen och känns inte alls stor trots måtten. Första klockan jag har med vänsterkrona dock, det känns helt bakvänt... :confused:
66B37B16-7F82-4BD6-8DF8-1093BCE403F1.jpeg

Riktigt trevlig den där! Gillar färgskalan med och snygg med kronan till vänster om än mest praktisk vid quartz :bookworm:

Var ligger de på i pris som begagnade? Av nyfikenhet :)
 
Kanske har avhandlats här i tråden redan men fasiken vad dom här såg trevliga ut.
B3A6CB83-D700-4DA0-9551-8B391D973AEA.jpeg

Det är några i tråden som har beställt men jag vet inte när de levereras. Bilder dyker garanterat upp inom kort. :)

@MaBr är den jag kommer på så här på rak arm men jag tror att det var åtminstone två-tre till.
Det stämmer, har två beställda, en blå till frun och en grön till mig. :) Tror att de kommer att bli galet bra!
 
Det stämmer, har två beställda, en blå till frun och en grön till mig. :) Tror att de kommer att bli galet bra!
Grymt! Tycker alla tre tavlorna var riktigt bra.
Inte fel heller att dom dessutom verkar vara hyfsat scratch resistant, typ 6ggr hårdare än 316 L stålet med deras coating.
Ser fram emot en review :)
 
Tillbaka
Topp