Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
KanskeÄsch nu är du lite surgubbe Isåfall är väl sinn och dess anhängare ännu värre som ska marknadsföra "ubåtsstål" hela tiden.
Unimatic Watches har släppt nya modeller på sin hemsida www.unimaticwatches.com. Åtminstone denna, där nato och gummi ingår, tycker jag är riktigt trevlig:
Är ju grymt nöjd med min Modello Uno så blir kanske ett köp!
Pris på dessa? Deras hemsida verkar ligga halvt nere
U1A säger hej.
Här är hela släppet idag.
Intressant utveckling för Unimatic. Den första serien var liten och hade den vanliga dyk-dress-looken med länk som tillval. Nu släpps rätt många klockor, med 100% tactical stealth-stuk. Tror det går bra för herr Moro och att han hittat sin trivselnish.
450-ish euro plus VAT har jag för mig. 470 kanske?Pris på dessa? Deras hemsida verkar ligga halvt nere
Ah lät prisvärt, vad är det för urverk i dessa rackare?450-ish euro plus VAT har jag för mig. 470 kanske?
Seiko NH35Ah lät prisvärt, vad är det för urverk i dessa rackare?
Är väl en småflört med en blancpain av någon modell. Men den är fin! Dom justerar tidhållningen på den med!Någon med åsikt om dessa?
https://www.noduswatches.com/trieste-watches/trieste-burgundy
Och är det homage på något? Gillar den, snygg logotyp med tycker jag personligen
Som ny på KS droppar jag några bilder på min Oak & Oscar Burnham. Nr 73/300 och numera slutsåld. Även deras andra släpp The Sandford är slutsåld. Mycket trevlig klocka som jag är glad över att äga. Ser fram emot nästa släpp som ryktas ske i slutet av 2017. Mer info om märket finns här: http://www.oakandoscar.com/
Tankar om denna klocka?
Aevig "Balla ur"... krogklocka alltså?Superhärlig dinka, önskar att jag behållt min.
Senaste tillskottet: en Aevig Balaur!
Riktigt nöjd än så länge (typ tre timmar då...)
Måste vara den dolda meningen med klockan! Är tydligen någon trehuvad drake från östeuropeisk mytologi...Aevig "Balla ur"... krogklocka alltså?
Har inte haft någon men Halios har lockat ett par år nu. Nån som har/haft en?
Lånad bild
Min ligger ute till försäljning nu om du vill uppleva den irlNej, ingen erfarenheter av märket. Förutom att jag suktat efter den på Instagram! Mycket kul klocka!
Har inte haft någon men Halios har lockat ett par år nu. Nån som har/haft en?
Lånad bild
Nöjd med min Smiths PRS-25 som jag köpte här på forumet i veckan. Mycket trevlig för den blygsamma pengen.
Grattis! Skulle tro att det är min gamla som gått i arv?Ny klocka idag, min första Gruppo gamma
Korta synpunkter:
- härlig boett, inte så stor som jag trodde (men stor).
- fin tavla. Trodde jag köpte en blå men är nog teal vilket endast är positivt.
- Bra band och spänne, om än lite trist med 24/24.
Enda negativa är väll att den med romerska siffror är liite coolare. Men det visste jag redan innan köp
Grattis! Skulle tro att det är min gamla som gått i arv?
Den känns bra balanserad tycker jag. Länken smalnar av bra mot spännet så bredden vid bandhornen stör inte. Riktigt bra känsla för pengarna som sagt.Trevlig den där! Blev faktiskt erbjuden den innan annons men lite skeptisk till 22mm länken. Känns klockan stor?
Fin iaf och TF har bra kvalite!