Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, ingen erfarenheter av märket. Förutom att jag suktat efter den på Instagram! Mycket kul klocka!Har precis landat en Mercer Watch co. Airfoil! Någon som har erfarenhet av dom?
Jag har haft en Mercer Brigadier, sjukt bra klocka för så lite pengar. En kompis blev helt kär i den, så den fick vandra vidare till henne. Jag har ju ändå några fler.Nej, ingen erfarenheter av märket. Förutom att jag suktat efter den på Instagram! Mycket kul klocka!
Jag har haft en Mercer Brigadier, sjukt bra klocka för så lite pengar. En kompis blev helt kär i den, så den fick vandra vidare till henne. Jag har ju ändå några fler.
Har sneglat lite på deras nya mecha-quartz modell. Grattis till köpen!Har nyligen köpt ett par Geckota pilotklockor
Kanonkvalité för lite pengar.
Här är en bilder på den ena.
Jag har beställt deras nya mecha-quartz modell redanHar sneglat lite på deras nya mecha-quartz modell. Grattis till köpen!
Den ligger på min önskelista också. Inte tryckt på köpknappen ännu dock.Jag har beställt deras nya mecha-quartz modell redan
Härligt! Du får återkomma med intryck när du fått hem denJag har beställt deras nya mecha-quartz modell redan
Aramar.Den översta bilden. Vad är det för märke? Ser inte hela namnet.
Den översta ser ut att komma från AramarDen översta bilden. Vad är det för märke? Ser inte hela namnet.
Räknar du Sinn U1 S E som mikrodykare så är du välkommen att köpa min. Har bara inte fått ihop en annons ännu.Bläddrat runt lite tråden då och då. Riktigt kul att se alla skojiga klockor!
Har ägt en Armida A1 Brass och en Sharkdiver tidigare, och tycker båda kändes som mycket pang för pengen!
Nu börjar suget bli lite extra efter en microdykare. Så är det någon som vill göra sig av med sin- skicka gärna ett PM
I övrigt, låt tråden leva. Riktigt trevligt att gå igenom, läsa och kolla på allas bilder.
Grym klocka! Inte micro, men en intressant klocka. Tyvärr över budget för tillfället:/Räknar du Sinn U1 S E som mikrodykare så är du välkommen att köpa min. Har bara inte fått ihop en annons ännu.
Kul, riktigt snygg pjäs det där. Hoppas du blir nöjdBeställt en Hammerhead precis.
Brons, tavla i meteor... Mumma!
Beställt en Hammerhead precis.
Meteorit som landat i Sverige medTavlan på den var riktigt ball. Resten med men just tavlan var skitcool.
Då är vi i alla fall två som har en hammerhead på forumet. Grattis. Min hälsar!Beställt en Hammerhead precis.
Då är vi i alla fall två som har en hammerhead på forumet. Grattis. Min hälsar!
Min handled är kring 16 skulle jag gissa. Så stor klocka på liten handled. Nöjd och nöjd. Skit cool klocka, men inte helt nöjd med finnishen. Den har vart hos urmakaren mer än hemma om man säger så.Tufft! Är du nöjd? Vad mäter din handled?
Jaså? Vad har du haft för problem?Min handled är kring 16 skulle jag gissa. Så stor klocka på liten handled. Nöjd och nöjd. Skit cool klocka, men inte helt nöjd med finnishen. Den har vart hos urmakaren mer än hemma om man säger så.
Första jag fick var det märken på så den lämnades tillbaka och en ny skickades. Nästa jag fick hade inte en alignad bezel.Jaså? Vad har du haft för problem?
Trist jag har ägt två Zelos innan och aldrig haft problem. Så man kan ju alltid hoppas att du haft extrem otur i ditt fall.Första jag fick var det märken på så den lämnades tillbaka och en ny skickades. Nästa jag fick hade inte en alignad bezel.