Synd att den är 4 mm för stor
Hmm var stor visst! Där var felet
Men mer 1.5mm för stor isf hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Synd att den är 4 mm för stor
Haha, coolt med en tavla som ändrar färg av tidenEnligt Halios ska den vara svart 80% och blå 20% av tiden
Upplevs dåååååHaha, coolt med en tavla som ändrar färg av tiden
Jag fattar Kunde inte låta bli ... Men konstigt av Halios att skriva så tycker jag. Det beror väl på vad man gör och i vilken miljö man är när man har klocka på armen? Till exempel har jag upplevt den som svart 100 procent av tiden nu när jag är inomhus och solen gått ner.Upplevs dååååå
Du har helt klart fått ett måndsgsex. Jag kan vara snäll och köpa den för halva prisetJag fattar Kunde inte låta bli ... Men konstigt av Halios att skriva så tycker jag. Det beror väl på vad man gör och i vilken miljö man är när man har klocka på armen? Till exempel har jag upplevt den som svart 100 procent av tiden nu när jag är inomhus och solen gått ner.
Jag har en tre hand abyss och skulle så det upplevs lite olika beroende på miljö. Jag tycker den passar bäst på möjligt dagsljus. När solen skiner tycker jag att det bli för glossiga och då ser den svart med blå aktigt reflektioner som ser ut som det är på glassen men jag tror kommer från tävlen.Jag fattar Kunde inte låta bli ... Men konstigt av Halios att skriva så tycker jag. Det beror väl på vad man gör och i vilken miljö man är när man har klocka på armen? Till exempel har jag upplevt den som svart 100 procent av tiden nu när jag är inomhus och solen gått ner.
Riktigt ball! Grattis!
Varit sugen Tactico’s klockor länge. Problemet är att dom nästan alltid är slut och de säljs på andrahands marknaden för okristliga belopp.
Men så plötsligt händer det. Fick tag på en TC2 expedition. 42 mm case, ETA 2892-A2 och en mycket passande länk bådar gott.
För er som inte vet, Tactico klockorna urspringer och är födda under Crepas tak. Har blivit lite insnöad på deras coola modeller. Ser fram emot att bjuda på verkliga foton när den dyker upp.
Behövs en wristshot!Den här lämnade snälla UPS av hemma hos mig idag.
Magrette Kara, den limiterade jubileumsmodellen med boett i nån sorts titan och keramisk bezel. Jag var lite fundersam inför storleken, 44 mm, med tanke på mina fjuttiga handleder, men jag hade inte behövt oroa mig. Den sitter som en smäck.
Jag hade lite tur. Det här var det sista exet hos Magrettes europeiske AD, For-A-Sec.
Jag är annars ingen älskare av gummiband, men Magrettes originalgummi är otroligt mjukt och följsamt.
Väldigt, väldigt fin! Handledsskott på den där tackDen här lämnade snälla UPS av hemma hos mig idag.
Magrette Kara, den limiterade jubileumsmodellen med boett i nån sorts titan och keramisk bezel. Jag var lite fundersam inför storleken, 44 mm, med tanke på mina fjuttiga handleder, men jag hade inte behövt oroa mig. Den sitter som en smäck.
Jag hade lite tur. Det här var det sista exet hos Magrettes europeiske AD, For-A-Sec.
Jag är annars ingen älskare av gummiband, men Magrettes originalgummi är otroligt mjukt och följsamt.
Riktigt snyggt, grattis!Den här lämnade snälla UPS av hemma hos mig idag.
Behövs en wristshot!
Väldigt, väldigt fin! Handledsskott på den där tack
Tack, tackRiktigt snyggt, grattis!
Riktigt snygg den där! Vad är det för storlek på den?Alpha fick gå på restaurang ikväll och Phoibos har varit badkamrat under dagen (bilder på den lär också komma vid tillfälle)
Grattis!Den här lämnade snälla UPS av hemma hos mig idag.
Finns på Ebay. Bara att söka på Alpha watch. De har en EU-distributör så det blir ingen moms på priset.Riktigt snygg den där! Vad är det för storlek på den?
Om jag vill ha en sådan, vart vänder man sig någonstans?
Spammar in Magretten igen. Gillar verkligen att man kan köra Panerai-läder!
Skulle tro att måttet är lika som en Panerai med 1950-boett.Grattis!
Snygga dom där,
Tycker luggarna ser långa ut? Vet du ,(eller någon annan )det vertikala måttet ?
Ah det är så pass,Skulle tro att måttet är lika som en Panerai med 1950-boett.
Min Magrette ligger hemma men jag gissar på 53 mm.
Finns nån Magrette-modell (Moana Pacific har jag för mig att det är) som bara är 42 bred. Den borde ju vara kortare lug2lug också om du är sugen på en Magrette.Ah det är så pass,
Intressant! Undrar hur länken ser ut.Kanske är sen på bollen men såg att Zelos släpper en ny uppdaterad Mako med andra färger, större krona och även med länk som tillval.
Segt men hellre en bra produkt.Verkar som att alla vi som beställt Seaforths får vänta till andra halvan av september vilka har beställt och vilka modeller kan vi förvänta oss här på forumet?
Ja det ska bli spännande att seIntressant! Undrar hur länken ser ut.
Exakt sammaSegt men hellre en bra produkt.
För mig blev det en abyss blue med saphir bezel och utan datum.
Vad blev det för dig?