Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice!Exakt samma
Ohh! Nice!
Tror att den någon gång kommer i 44 mm med för er med lite mer handled än en annanOhh! Nice!
Snyggt!
Sitter (eller satt) kalas på min 16.5cmSnyggt!
Någon som vet hur denna bärs på mindre handled?
Snyggt! Tycker tavlan gör sig riktigt bra bra mot patinan!Riktigt nöjd med min Zelos mako 500m i brons.. Urverk: Selitta Sw200, safirglas, 500m vattentät, 40mm stor och en boett i brons. Tydligen limiterad. Endast 100st i världen. Min är nr 49/100. (Tror dom gör 100st av varje med olika tavlor).
Ta väl hand om denRiktigt nöjd med min Zelos mako 500m i brons.. Urverk: Selitta Sw200, safirglas, 500m vattentät, 40mm stor och en boett i brons. Tydligen limiterad. Endast 100st i världen. Min är nr 49/100. (Tror dom gör 100st av varje med olika tavlor).
Den som legat ute på k&s ett tag?
Tack. Sjukt glad..Snyggt! Tycker tavlan gör sig riktigt bra bra mot patinan!
Absolut..Ta väl hand om den
Segt men hellre en bra produkt.
För mig blev det en abyss blue med saphir bezel och utan datum.
Vad blev det för dig?
Exakt samma
Riktigt nöjd med min Zelos mako 500m i brons.. Urverk: Selitta Sw200, safirglas, 500m vattentät, 40mm stor och en boett i brons. Tydligen limiterad. Endast 100st i världen. Min är nr 49/100. (Tror dom gör 100st av varje med olika tavlor).
Yes naturlig patina. Badad i saltvatten. Ja Seikos NH35 är ju en arbetshäst men även en av Seikos billigaste urverk. Tycker hammerhead är sjukt snygga. Om jag vore dig skulle jag kört ändå. När det är dags för service är det bara byta ut verket. Billigare än o serva..Riktigt fin. Naturlig patina?
Tavlan är grym, aldrig sett nåt liknande.
Har själv en Hammerhead i brons på G hem. Hade nästan velat haft en Mako istället, men det man vill ha på hemsidan är slut. Så det fick bli en Hammerhead. Men den är häftig den också.
Var lite skeptisk först då folk tyckte att den var lite dyr för en klocka som bara har ett NH35.. Men sen säger dom ju att NH35 är en arbetshäst, så jag vet inte vad man ska tro.. Men jag kan inte så mycket om klockor än så jag kan säga vad som är bra och inte.
Riktigt nöjd med min Zelos mako 500m i brons.. Urverk: Selitta Sw200, safirglas, 500m vattentät, 40mm stor och en boett i brons. Tydligen limiterad. Endast 100st i världen. Min är nr 49/100. (Tror dom gör 100st av varje med olika tavlor).,
Fantastiskt fin klocka! Grattis!Här kommer ett par utlovade handlettsskott på min Magrette Kara
Såg det andra svaret. EBay funkar fine! Min erfarenhet är dock att du sparar någon krona på att googla alpha Europe och beställa direkt där EU etc så inga extra avgifter bortsett från fraktRiktigt snygg den där! Vad är det för storlek på den?
Om jag vill ha en sådan, vart vänder man sig någonstans?
Den som legat ute på k&s ett tag?
Fast min är utan metroit tavlan. En rolig grej är ju att dom är limiterad/nummrerade..Hur läcker som helst !
Nästan allt är slutsålt på deras hemsida, men denna finns kvar. 949 dollars är ju ett kanonpris för en sådan snygg klocka.
MAKO 500M DIVER STEEL METEORITE
Vad är det för nåt ksk man kan fråga.När man sitter salongsberusad på kreta och glömt att man en vecka senare ska bli student och triggerfingret är lite för hetsigt så kan det bli en sån här. 900 spänn känns iofs jävligt överkomligt
Det är en military industries, kostar på hemsidan 454 euro men finns alltid på aktioner på eBay och det var där jag nöp en. Gällande urverk specificerar de inte men skulle gissa på seagull/seiko nh35Vad är det för nåt ksk man kan fråga.
900kr kan ju it bli dåligt ändå. Vad får du för verk för 900 kr seagull?
Fantastiskt fin. Mmm en till på listan .
Ser ut att vara i princip samma klocka som Alphan som diskuteras precis ovan i denna tråd fast rätt mycket dyrare. Jag skulle nog satsa på en Alpha i såna fall.Någon som handlat på pilot-watch.com?
De har en schysst Daytona homage. Men hemsidan avskräcker lite.
Ligger en Alpha på K&S nu juSer ut att vara i princip samma klocka som Alphan som diskuteras precis ovan i denna tråd fast rätt mycket dyrare. Jag skulle nog satsa på en Alpha i såna fall.