• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Min första bild till den här sköna tråden. OWC, min favoritmikro.
7AF5BF20-4650-4078-999D-6C278E666C46.jpeg

Feebus har fått båda pool och strand och skött sig väl. Flickvännen har greppat att det är kul att fota klockor och börjat hjälpa till! Bjuder dock på en "älskling, kom hit med kameran"-bild ;)
OI000049.jpg
OI000034.jpg
OI000090.jpg
OI000087.jpg

Snygg ! Gillar verkligen den gröna färgen. :) Skulle vilja ha en klocka med grön urtavla, vet inte vilken bara.. o_O
Har en Wavemaster. Måste nog tyvärr skicka tillbaka den för att sekundvisaren har börjat stanna på kl 11. Sen måste man knacka till på glaset för att den ska gå igen.. Så vet inte riktigt vad som är problemet.
Har du sett deras Sentinel? den är frän.

Vet du om Hammerhead'en är gjord i begränsad upplaga? :) hittar inget på hemsidan.. .
Tyvär inte. Han jag köpte klockan av sa att mako 500m diver är gjorda 100st av varje modell. Alltså tex den med metroit tavla 100st, den med grå tavla 100st osv..
Och står tex på min nr 49/100 på baksidan. Men vet faktiskt inte hur Hammerhead ligger till..kanske @Hjelm kan svara på frågan..:)

Snygg ! Gillar verkligen den gröna färgen. :) Skulle vilja ha en klocka med grön urtavla, vet inte vilken bara.. o_O
Har en Wavemaster. Måste nog tyvärr skicka tillbaka den för att sekundvisaren har börjat stanna på kl 11. Sen måste man knacka till på glaset för att den ska gå igen.. Så vet inte riktigt vad som är problemet.
Har du sett deras Sentinel? den är frän.
Den nya automatiska gröna subhomagen ska vara bra Vad jag läst. Sentinel ser ju spännande ut men vet inte så mycket om den ännu

Vet du om Hammerhead'en är gjord i begränsad upplaga? :) hittar inget på hemsidan.. .

Tyvär inte. Han jag köpte klockan av sa att mako 500m diver är gjorda 100st av varje modell. Alltså tex den med metroit tavla 100st, den med grå tavla 100st osv..
Och står tex på min nr 49/100 på baksidan. Men vet faktiskt inte hur Hammerhead ligger till..kanske @Hjelm kan svara på frågan..:)

Han brukar köra i batchar. Dvs det tillverkas 100 ex i en produktions-"run". Sen kan dom återkomma eller inte. Är alltid högst oklart :D ofta i nya färger om de körs igen

Tillbaka
Topp