Och vi andra konstaterar sakligt att du är bättre på att inhandla LE-mikrosarna än vad du är på att fotografera dem..Kom på att jag numera har 2 micros, båda LE
1 outa 50
![]()
![]()
1 outa 399![]()
![]()
(Förlåt, kunde inte låta bli..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och vi andra konstaterar sakligt att du är bättre på att inhandla LE-mikrosarna än vad du är på att fotografera dem..Kom på att jag numera har 2 micros, båda LE
1 outa 50
![]()
![]()
1 outa 399![]()
![]()
NY0040-09W
Yup! En alldeles fantastik klockaDu får återkomma med bilder och så när den landat, superfina är de.
Våran egen trådfarsa @Birchgrove har en Barracuda också så då blir vi ett gäng![]()
MummaDenna är också limited, det finns bara denna enda
![]()
Mikrotråden är ALDRIG felFel tråd
MycketWotd. Tjusig.
![]()
Operera ett måste.Axeln hoppade nyss ur led igen
Femte gången nu sedan 14 januari, vad fasen ska jag göra ???
Usch så trist. Vad har läkaren sagt?Axeln hoppade nyss ur led igen
Ujuj, riktigt läcker. Sjukt skoj med ett moddat Seiko 9s51 under huven. Hade nog siktat på den om den skulle varit 38-40mm istället. 42 är lite väl stort för mig.Såg denna på SW idag, Junghans Spektrum Auto.. Ser riktigt nice ut. Roligt att de har ett Grand Seiko verk ist. för klassiskt Selitta/ETA.
Endast 889 EUR.
![]()
Riktigt roligt.. dessvärre verkar dock inte kalkylen gått ihop då den nu utgått och endast solar versionerna är kvar. Tror strl skulle fungera iom att den ser ut att vara väldigt kort l-2-l samt att länken/gummit är delvis integreratUjuj, riktigt läcker. Sjukt skoj med ett moddat Seiko 9s51 under huven. Hade nog siktat på den om den skulle varit 38-40mm istället. 42 är lite väl stort för mig.
Oj, spännande! Jag har aldrig sett något liknande och förstår inte riktigt tanken. Är det som en vanlig länk bara att man har spännet uppe vid bandhornen?Testar med komfitByter nog tillbaka till jubilee![]()
https://forstnerbands.com/Oj, spännande! Jag har aldrig sett något liknande och förstår inte riktigt tanken. Är det som en vanlig länk bara att man har spännet uppe vid bandhornen?![]()
Är mer som en smal flexibel mesh, väldigt bekvämt. Är en nyutgåva av bandet många av NASAs astronauter bar på 60- och 70-talet. Dock med speedysOj, spännande! Jag har aldrig sett något liknande och förstår inte riktigt tanken. Är det som en vanlig länk bara att man har spännet uppe vid bandhornen?![]()
Trist. Kanske läge att göra nåt drastiskt som en operation om det går. Vad säger läkaren?Axeln hoppade nyss ur led igen
Hamtun H1 på armen efter en smidig affär med @Jockinho. Får återkomma med lite intryck men gillar att ha en titanklocka igen.
Säkert dyrt men jag kan ev vara intresserad om du tänkt sälja?Testar med komfitByter nog tillbaka till jubilee![]()
Snyggt! Vad är skillnaden mellan v1 och v2?H1 v2 säger hej!
![]()
Länkens konstruktion.Snyggt! Vad är skillnaden mellan v1 och v2?