• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jo, vad hjälpte det? De sa att det skickat det vidare till Squale men därifrån hörde jag inget. :shifty: Har frågat CW också och där hänvisade kundservice till designerna men de hörde inte av sig heller trots att jag påminde. Även Elshan är tillfrågad men har inte svarat. Antingen är det nåt jag inte begriper eller så kan de inte svara antar jag.
'Service-blinded' som personalen på Dolken's livs.

IMG_8146.JPG

Jag har inget vettigt att ta för mig nu ett par veckor framöver så jag ska kolla hur 'enhandaren' står sig tidsmätarmässigt gentemot Casion.

Glöm inte dina vita Speedos, kommer att passa perfekt till den där på den italienska beachen! :cool:

Edit: missade att du skrev kryssning men den kombinationen passar lika bra vid poolen. :D

Haha, är ju över 30 så det är bara att gå all in ;)

Fick tyvärr lite smolk i bägaren, upptäckte en väldigt tråkig repa på boetten. Mailade gripenbro så det löser sig säkert.

IMG_20200120_211336.jpg

Nu när man är gift och har två barn känns det som att det är lika bra att köra på. Den äldsta är 7 år så han har inte riktigt kommit in i stadiet där han skäms (överdrivet mycket) för sin pappa :D
Kommer att bli härliga semesterbilder också, bara till att förstora upp och sätta på väggen i vardagsrummet. Kidsen kommer säkert att uppskatta det när de drar hem kompisar om några år. Skäms de inte så får du ju anstränga dig hårdare! :D

Tillbaka
Topp