• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Då trillade en Super Engineer länk ner. Lurar väldigt bra på min Molnija TMP tycker jag :)
56D97D3B-A8D9-4090-8253-67CC24AEA126.jpeg
35ED90A8-B691-4CAA-B82A-BE1DBC6E0F63.jpeg
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Köpte en likadan till min Squale 1553, riktigt schysst kvalitet. Speciellt med tanke på vad de sålde ut dem för nu... :D
Verkligen, sitter som en smäck, kunde ha varit OEM till min klocka :) Passade de direkt på din 1553? Är inte den boetten sjukt tunn? Min kommer få betydligt mer handledstid nu, såtillvida inte någon med en Casio Edifice EQB1000d vill byta då :angel:
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Verkligen, sitter som en smäck, kunde ha varit OEM till min klocka :) Passade de direkt på din 1553? Är inte den boetten sjukt tunn? Min kommer få betydligt mer handledstid nu, såtillvida inte någon med en Casio Edifice EQB1000d vill byta då :angel:
Boetten är väldigt tunn, ungefär 9,5mm, men på 1553 funkar det bra med raka ändlänkar så jag kör med det. Jag ska dock sälja den klockan så om någon är sugen... :D Jag hade som sagt en sån Edifice i fyra sekunden innan frun tog den så... Väldigt fin är den!
 

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Gillar du den? Jag älskar Helm, och hade även den där nya Komodo’n. Den är jävligt snygg men sålde den. Jag kände helt enkelt inte ”det”.
Den är lite mindre än sina föregångare Vanuatu o Khuraburi. Hur upplever du den? Vore kul att höra dina intryck broder
Känns väldigt gedigen, bär bra med sina 40mm i diameter om än lite i tjockaste laget, även om det är något jag gillar när de blir lite knubbiga. Tror vi kommer trivas ihop :)
 

v0n

Patek
2-Faktor
NTH Barracuda vintage black på ingång ( beg ) Tänkte att det vore kul och testa då jag läst mycket gott om den samt att den ser riktigt fin ut och bra i storlek. Vad tycker ni som har en? :)
Diggar NTH som bara den. Har två, Azores och Näcken som är tvilling med Barracudan...perfekt storlek och väldans tunn i jämförelse med vad andra dykare vanligtvis är.
Tycker detaljarbete/finish håller högre nivå än priset indikerar, tror du kommer bli nöjd :)
rtl1kEH.jpg

XFkjU8R.jpg
 

Norp

Rolex
2-Faktor
Diggar NTH som bara den. Har två, Azores och Näcken som är tvilling med Barracudan...perfekt storlek och väldans tunn i jämförelse med vad andra dykare vanligtvis är.
Tycker detaljarbete/finish håller högre nivå än priset indikerar, tror du kommer bli nöjd :)
rtl1kEH.jpg

XFkjU8R.jpg
Riktigt fina dom där, gillar den blåa skarpt! Va kul att höra :)
 
  • Like
Reactions: v0n
Topp