Grattis! Riktigt trevlig, tavlan ser stjärnbeströdd utYema spacegraf zero-g kom med posten idag
Min andra yema!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Riktigt trevlig, tavlan ser stjärnbeströdd utYema spacegraf zero-g kom med posten idag
Min andra yema!![]()
![]()
Fort fort innan brexit!Tackar. Möjligt jag blir en härmapa på det bandet.
http://kck.st/34LvEr9
Marnaut, har en intressant kompressordykare på gång. Jag gillar den svarta väldigt mycket. Värt ca 3800?
https://monochrome-watches.com/marn...cessible-compressor-diver-now-on-kickstarter/
Lånad bild:
![]()
GrattisFirar att jag nu officiellt tagit examen! Nanok fick följa med och dricka öl. Gillar den på läder, trots att jag är en länkare egentligen.
![]()
Wohoo, grattis till examen! Och Nanok:en är ju för bra alltså. Jag vill ha en vit!Firar att jag nu officiellt tagit examen! Nanok fick följa med och dricka öl. Gillar den på läder, trots att jag är en länkare egentligen.
![]()
Grattis mannen!!Firar att jag nu officiellt tagit examen! Nanok fick följa med och dricka öl. Gillar den på läder, trots att jag är en länkare egentligen.
![]()
Firar att jag nu officiellt tagit examen! Nanok fick följa med och dricka öl. Gillar den på läder, trots att jag är en länkare egentligen.
![]()
En länkare som dricker öl?Firar att jag nu officiellt tagit examen! Nanok fick följa med och dricka öl. Gillar den på läder, trots att jag är en länkare egentligen.
![]()
Då vart man Arnie ägare igen..
![]()
![]()
Tack, Psykologi med ett gäng kriminologi- och juridikkurser också. Har pluggat på tok för länge....Stort grattis! Vad tog du i?![]()
Landets nye/näste GWTack, Psykologi med ett gäng kriminologi- och juridikkurser också. Har pluggat på tok för länge....
Tack, Psykologi med ett gäng kriminologi- och juridikkurser också. Har pluggat på tok för länge....
Fasen vad jag gillar den där, som vanligt kunde tajmingen inte vara sämreTänkte sälja denna Orient Aquaterra Star, men i sedvanlig tråd-anda så är det ju alltid heads-up här först
![]()
Firar att jag nu officiellt tagit examen! Nanok fick följa med och dricka öl. Gillar den på läder, trots att jag är en länkare egentligen.
![]()
Jag är både och haha. Pluggar vidare medan jag söker jobb. Man kan aldrig ha för mycket kunskapGrattis!
Så nu är du inte student längre, utan arbetslös?![]()
Hehe, brukar va så. Den börjar ju bli svår att hitta numera oxå.Fasen vad jag gillar den där, som vanligt kunde tajmingen inte vara sämre![]()
Så fin den där!Tänkte sälja denna Orient Aquaterra Star, men i sedvanlig tråd-anda så är det ju alltid heads-up här först
![]()
-Hehe, brukar va så. Den börjar ju bli svår att hitta numera oxå.
Det låter som ni får lov att lösa det här (på något sätt) så du kan köpa klockan-
Veeet, jag har försökt hitta den tidigare men gick totalt bet den gången.
Skräddaren säger NEJ! Men tack för omtankenDet låter som ni får lov att lösa det här (på något sätt) så du kan köpa klockan![]()
Stort grattis och bra jobbat.Firar att jag nu officiellt tagit examen! Nanok fick följa med och dricka öl. Gillar den på läder, trots att jag är en länkare egentligen.
![]()
Stort grattis och bra jobbatFirar att jag nu officiellt tagit examen! Nanok fick följa med och dricka öl. Gillar den på läder, trots att jag är en länkare egentligen.
![]()
Exakt tanken! Om flickvännen glömmer mig nånstans så kan det vara bra att veta hur länge jag varit strandadStort grattis och bra jobbat. Bra val att ta Nanoken. Blir festandet hårt så ser du ju tydligt vilken dag det är
.
Tänkte sälja denna Orient Aquaterra Star, men i sedvanlig tråd-anda så är det ju alltid heads-up här först
![]()
Hej, den är som ett grovt sandpapper på tavlan. Just denna är marinblå , sen finns den i svart med svart pvd boett, eller svart tavla och boett i metall.Jag har svårt för Yemas övriga modeller men den här är riktigt snygg! Är det någon slags stardusttqvla eller är det bara ljuset som spökar? Tyckte att den såg ut att vara mattsvart med lite textur på en annan bild.