Så snygg...Tänkte sälja denna Orient Aquaterra Star, men i sedvanlig tråd-anda så är det ju alltid heads-up här först
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så snygg...Tänkte sälja denna Orient Aquaterra Star, men i sedvanlig tråd-anda så är det ju alltid heads-up här först
![]()
Yes.. Gillar hela klockan, ser verkligen "toolig" ut med Isofrane. Har även ett grönt Isofrane. Ser även brutal ut på ett grönt nato..man måste ju bara älska kronorna/knapparna på denna!![]()
Den är ruggigt bra den där. Sätter igång osunda (sunda) tankar direktTänkte sälja denna Orient Aquaterra Star, men i sedvanlig tråd-anda så är det ju alltid heads-up här först
![]()
Låt mig gissa, inte speciellt 'affordable' den här gången hellerNytt från Chaykin, ”Mouse King”... lite .... söt tycker jag
![]()
Jag tycker att den är riktigt cool!vad tycker panelen om denna?
44mm och quartz
![]()
Jag med men 44mm och 53 mellan lug lurar på storlekJag tycker att den är riktigt cool!![]()
Firar att jag nu officiellt tagit examen! Nanok fick följa med och dricka öl. Gillar den på läder, trots att jag är en länkare egentligen.
![]()
Antagligen ännu värre med tanke på temat och alla köpglada kineser nu när det ärLåt mig gissa, inte speciellt 'affordable' den här gången heller![]()
Även undertecknad är född i råttans år. Bara för det måste jag nu lyssna på 'Lay it down' med Ratt.Antagligen ännu värre med tanke på temat och alla köpglada kineser nu när det är
råttans år och kineserna känner sig som världens givna ledare![]()
Hmmm... undras vad jag borde lyssna på... The Monkeys kanskeÄven undertecknad är född i råttans år. Bara för det måste jag nu lyssna på 'Lay it down' med Ratt.
Även undertecknad är född i råttans år. Bara för det måste jag nu lyssna på 'Lay it down' med Ratt.
Älskar dom där galna uren! Så jävla coola och roliga.Nytt från Chaykin, ”Mouse King”... lite .... söt tycker jag
![]()
Ouch, då gäller det att ha stadiga armar...Jag med men 44mm och 53 mellan lug lurar på storlek
Söt men lite bittersött kostsamt.Nytt från Chaykin, ”Mouse King”... lite .... söt tycker jag
![]()
Får översända mina bästa gratulationer!Firar att jag nu officiellt tagit examen! Nanok fick följa med och dricka öl. Gillar den på läder, trots att jag är en länkare egentligen.
![]()
Va, varför ska du sälja din?Tänkte sälja denna Orient Aquaterra Star, men i sedvanlig tråd-anda så är det ju alltid heads-up här först
![]()
Tja, jag använder inte så pass mkt som den förtjänar. Och då kan någon annan lycklig själ ta över klenodenVa, varför ska du sälja din?
Grattis!Firar att jag nu officiellt tagit examen! Nanok fick följa med och dricka öl. Gillar den på läder, trots att jag är en länkare egentligen.
![]()
Jo det har jag gjort några gånger. Fått svar inom nån dag eller två, arbetsdagar om det är en affär i andra änden.Hallå gübbar, har nån av er sänt frågor till säljare på chrono24.se nån gång ? Jag har skickat till 4 st i fredags, men inte fått svar.
Underligt...
Vilka klockor stjäl handledstiden? Min får inte heller någon handledstid nu, men det är för att jag är pappaledig.Tja, jag använder inte så pass mkt som den förtjänar. Och då kan någon annan lycklig själ ta över klenoden![]()
Tja, jag har välan haft otur bara.Jo det har jag gjort några gånger. Fått svar inom nån dag eller två, arbetsdagar om det är en affär i andra änden.
Just nu, Borealis AdragaVilka klockor stjäl handledstiden? Min får inte heller någon handledstid nu, men det är för att jag är pappaledig.
Vilka klockor stjäl handledstiden? Min får inte heller någon handledstid nu, men det är för att jag är pappaledig.