• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tänkte sälja denna Orient Aquaterra Star, men i sedvanlig tråd-anda så är det ju alltid heads-up här först :)
20200123_164516.jpg
Så snygg...

Även undertecknad är född i råttans år. Bara för det måste jag nu lyssna på 'Lay it down' med Ratt.

Även jag är råtta.

Väljer dock annan låt:

För att det inte ska bli helt OT kan jag dock säga att MALM häromnyssens skickade ut mail om lite nya klocksläpp. Ett par varianter av Dalton och sen ett par av helikopterklockan de kallar Pegasus. Jag gillar den, både den röda bezelringen och att visarna på småtavlorna är formade som rotorn på helikopter 16 om jag fattat rätt:

Skärmklipp.JPG
Skärmklipp2.JPG
Skärmklipp3.JPG

På bilderna ser svarta visare mot svart subdial lite mörkt ut, medans de vita visarna skiljer sig lite mer från den vita subdialen. Men det är ju foton, märkligheten kan ju vara annorlunda. Eller kan man få honom att göra en med vit rotor mot svart subdial? Hmm.

Eller om jag ska försöka köpa loss en röd bezelring och modifera min Dalton Blue? Hmm hmm hmm.

Förbeställnig kan göras rabatterat nu här för de nya släppen av Dalton och Pegasus: https://se.malmwatches.com/collections/forbestallningar-klockor

Senast ändrad:
Hallå gübbar, har nån av er sänt frågor till säljare på chrono24.se nån gång ? Jag har skickat till 4 st i fredags, men inte fått svar.
Underligt...

Tillbaka
Topp