Dc1986
Basic
Watchgecko. Dom säljer denna länken, så fler borde passa.
Geckota Jubilee
Edit:
Denna verkar också passa.
Geckota super oyster.
Dom där italienarna vart jäkligt snygga på länk! Någon som klämt på en sådan ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Watchgecko. Dom säljer denna länken, så fler borde passa.
Geckota Jubilee
Edit:
Geckota super oyster.
Grymt! Stort tack för informationen.Watchgecko. Dom säljer denna länken, så fler borde passa.
Geckota Jubilee
Edit:
Geckota super oyster.
Såg dom men blev tveksam på låset..Någon av er som signade upp sig på en Tusenö Blackwater? Jag var så jäkla övertygad om att jag skulle ha en tidigare. Tyckte att de var sjukt fräna men backade när det väl kom till kritan.
Ja?5000 kronor och QUARTZ..
För den pengen tycker jag att man kan erbjuda ett automatverk, med tanke på att det är time only.
För att? Är lite anti kvartshat därför jag undrar vad det egentligen är du reagerar så starkt på.För den pengen tycker jag att man kan erbjuda ett automatverk, med tanke på att det är time only.
Många tillverkare i liknande prissegment erbjuder automatverk.För att? Är lite anti kvartshat därför jag undrar vad det egentligen är du reagerar så starkt på.
Ja? Kan du utveckla? Jag vet att smaken är olika och vissa vill ha massproducerade mekaniska verk och andra inte. Är det något mer än personlig smak du syftar på?Många tillverkare i liknande prissegment erbjuder automatverk.
Det finns också automatiska klockor för ett par tusen samt att det finns kvartsklockor i betydligt dyrare segment. Det är väl egentligen mest en fråga om tycke och smak så länge verken, oavsett kvarts eller auto, håller bra nivå. De klockmärken som erbjuder samma modeller i både kvarts och auto brukar väl skilja nån tusenlapp till ett par tusenlappar mellan respektive. Sjutusen för en likadan klocka med automatverk skulle förmodligen inte få så många att rygga tillbaka.Många tillverkare i liknande prissegment erbjuder automatverk.
Ha haNär nån frågar hur klockan bärs, höhö
Ser väldigt spännande ut! Kommer de köra crowdfunding nu också?Nytt från Baltic!!
Ingen aning. Såg bara att det dök upp på deras stories.Ser väldigt spännande ut! Kommer de köra crowdfunding nu också?
Bidde ingen för mig heller, väntar ut äkta kundfoton och kniper en beggad om den fortf är lika intressant om ett år eller så. BW s pris på 9k var lite för stor del av en Tudor BB58, som ändå är jämförbar i användningsområde men knappast i kvalitet Men hade aldrig lika stora problem med namnet som andra verkar haft här på forumet. Köpesoldater och bajsvatten, what's not to like?Någon av er som signade upp sig på en Tusenö Blackwater? Jag var så jäkla övertygad om att jag skulle ha en tidigare. Tyckte att de var sjukt fräna men backade när det väl kom till kritan.
Ska bli väldigt spännande att se hur det går denna gången med nya ägare. Kul klocka för 5000kr Dock endast prototyper än så länge.
Ja det var väl Marc Newson som designade ikepod och apple watch. Två genomtänkta och fina produkter. Hoppas de lyckas med nylanseringen och att de får till intressanta material med fin finish.Gillar Quartz och ikepod, tycker dock denna ser rätt långt ifrån ut vad jag tänker finishmässigt för den pengen. Men är ju en prototyp så hoppas den utvecklas, roligt iaf se märker igen
Den är ju egentligen inte så lik Rolex GMT, men hade ändå valt den vittavlade för att distansera mig lite extra. Finns det även riktiga bilder på klockorna? Datoranimerade är ju bara en del av sanningen.Måste dom göra det så svårt att välja
Någon av dessa blir det i alla fall!
Alltid velat haft en Pepsi, sen har jag vart sugen på en GMT ett bra tag också. Blir två flugor i en smäll här
Mitten..Måste dom göra det så svårt att välja
Någon av dessa blir det i alla fall!
Alltid velat haft en Pepsi, sen har jag vart sugen på en GMT ett bra tag också. Blir två flugor i en smäll här
Mitten..
Häftigt Älskar verkligen att dom satt dit Lume på kronan. Har aldrig sett något annat märke göra så. Finns väl kanske, men jag är ny inom denna hobby, så har inte hunnit sett så mycket än.Kvällens lume. Och lume till o med på kronan..
Tänkte först att den var mest lik Zenith s 58, men det är nog ändå mer Blancpain Bathyscape? Fin är den iaf och tillräckligt egen för att jag personligen ska gilla den.Nytt från Baltic!!
Japp. Jag föredrar automatverk, helt enkelt för att det är mer evinnerligt.Ja? Kan du utveckla? Jag vet att smaken är olika och vissa vill ha massproducerade mekaniska verk och andra inte. Är det något mer än personlig smak du syftar på?
Tror inte du kommer bli besviken..Häftigt Älskar verkligen att dom satt dit Lume på kronan. Har aldrig sett något annat märke göra så. Finns väl kanske, men jag är ny inom denna hobby, så har inte hunnit sett så mycket än.
Längtar ivrigt tills jag får min Hammerhead i Brons som jag beställt. Vet att jag tjatar om det, men jag är sjukt nyfiken på hur den är.
Stort grattis! Snygg är den också.Fick hem min Bull shark idag! Riktigt solid klocka.