• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fick hem min Bull shark idag! Riktigt solid klocka.
IMG_20180824_185004__01.jpg
Bästa klockan

Helgen är räddad. Var bara tvungen att testa en Tisell också när jag ändå håller på.
Även denna bättre än vad priset säger.
Snygg avsmalnande länk som också är skruvad och i helt ok kvalitet.
Tack till @Hjelm för en trevlig och snabb affär.
PSX_20180824_165009.jpg
PSX_20180824_172219.jpg

NU vet jag att du precis handlat denna men komigen, sälj till mig , snälla :) måste också prova

Watchgecko. Dom säljer denna länken, så fler borde passa.
Geckota Jubilee
Screenshot_20180824-052127_Instagram.jpg

Edit:
Denna verkar också passa.
Geckota super oyster.
Screenshot_20180824-053922_Instagram.jpg

Den är ju egentligen inte så lik Rolex GMT, men hade ändå valt den vittavlade för att distansera mig lite extra. Finns det även riktiga bilder på klockorna? Datoranimerade är ju bara en del av sanningen.
I det citerade inlägget ovan har du riktiga bilder på klockan, inte just den varianten jag vill ha men det är enda bilderna jag har sett just nu! :)

Grym, tror MKII är lite vassare.

Och säkert på din handled lagom till 2022 :rolleyes: Ok den finns kanske i lager men tycker MKii’s affärsmodell är rätt tröttsam. Klockorna är fina även om jag inte rankar den Stingray 70 jag ägt som något direkt fantastiskt för över 3k. Men osäker väntetid etc. är för egen del inget jag uppskattar :meh: Timefactors gör dessutom utmärkta klockor...

Och säkert på din handled lagom till 2022 :rolleyes: Ok den finns kanske i lager men tycker MKii’s affärsmodell är rätt tröttsam. Klockorna är fina även om jag inte rankar den Stingray 70 jag ägt som något direkt fantastiskt för över 3k. Men osäker väntetid etc. är för egen del inget jag uppskattar :meh: Timefactors gör dessutom utmärkta klockor...
Haha, aouch :) Kan bara hålla med dig om Timefactors.

Om du bara fick behålla en, vilken skulle du välja? :)
Ja du, lite svårare att svara på idag när Tisell precis har landat. Förmodligen skulle Steinharten fått stanna vid ett tvingat val.
Helhetsintrycket på den med länken inräknad är nog ett snäpp över dom andra, även om dom andra har sina kvalitéer och inte kommer långt efter. Marc & sons (42mm) är mer toolig än dom andra och har grövre länk och boett. Tisell är smäckrast med sina 40mm och trevligt avsmalnande länk. Svårt val som sagt men det blir gmt'n :). (tror jag)

Tillbaka
Topp