Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Definitivt!Snygg. Satt precis och tittade på den vita och funderade om jag skulle köpa den.
Definitivt!
Fantastiskt fin den där . Känner att jag plötsligt behöver något vitt.Så grym!
Riktigt snyggt. Tack för fler bilderBezelinlägget är grönt. Dock en riktig kameleont för det ser både svart och grått ut i olika ljus.
Gött med lite Times new roman på datumsnurran Grattis till er hur som helst, hoppas Yema kommer sälja som smör i solsken!Som första AD i Sverige kan vi nu presentera Yema: https://zackrissonsur.se/produkt-kategori/marken/yema/ Med rabattkoden all25 på 25% känns priserna verkligen tilltalande. Lite fler modeller kommer inom kort och är det något speciellt ni önskar så skicka ett PM så löser vi det. Klockan på bilden hamnar på 11100.- Den har Yema´s egna inhouseverk MBP1000.
Väldigt fin! Rent och snyggt med vit tavla och logo utan namn. Tuff baksida också, icke att förakta!Så grym!
Det vet du, alla tuffa lådor måste ha något vitt. För att göra beslutet lättare för dig, här kommer den på länk ocksåFantastiskt fin den där . Känner att jag plötsligt behöver något vitt.
Snygg den. Hade glömt bort att den fanns när jag letade vit klocka med svart bezel förra.
Och för att hjälpa dig i din ångest så kommer lite fler lume bilderBlev en CW i stället, inget dåligt med den men den saknar full lume som Ventus
Ja, helt sjukt vad man fortfarande kan få för en billig pengLiten sugen på en Aevig H
Väldigt fin! Rent och snyggt med vit tavla och logo utan namn. Tuff baksida också, icke att förakta!
Står gärna i kö på den, den var väl till salu?Det vet du, alla tuffa lådor måste ha något vitt. För att göra beslutet lättare för dig, här kommer den på länk också
Och för att hjälpa dig i din ångest så kommer lite fler lume bilder
Ja, helt sjukt vad man fortfarande kan få för en billig peng
Det vet du, alla tuffa lådor måste ha något vitt. För att göra beslutet lättare för dig, här kommer den på länk också
Och för att hjälpa dig i din ångest så kommer lite fler lume bilder
Ja, helt sjukt vad man fortfarande kan få för en billig peng
Haha inte ännu men noterar ditt önskemål!Står gärna i kö på den, den var väl till salu?
Tack broder!Grattis till en snygg uppsättning klockor!
Absolut, tänkte du på denna?QUOTE="M26, post: 3194592, member: 7331"]Haha inte ännu men noterar ditt önskemål!
Tack broder!
Förresten, kan jag sätta upp mig för g shocken? Den var slut... Och det är bara en tidsfråga innan du flippar.
Ping @M26
Absolut, tänkte du på denna?
Låter ju helt sjukt bra!Som första AD i Sverige kan vi nu presentera Yema: https://zackrissonsur.se/produkt-kategori/marken/yema/ Med rabattkoden all25 på 25% känns priserna verkligen tilltalande. Lite fler modeller kommer inom kort och är det något speciellt ni önskar så skicka ett PM så löser vi det. Klockan på bilden hamnar på 11100.- Den har Yema´s egna inhouseverk MBP1000.
Vad vet vi om urverket ”MBP1000 Inhouse”?Som första AD i Sverige kan vi nu presentera Yema: https://zackrissonsur.se/produkt-kategori/marken/yema/ Med rabattkoden all25 på 25% känns priserna verkligen tilltalande. Lite fler modeller kommer inom kort och är det något speciellt ni önskar så skicka ett PM så löser vi det. Klockan på bilden hamnar på 11100.- Den har Yema´s egna inhouseverk MBP1000.
Traska Freediver. Många i tråden har den och är nöjda!Har gått i tankarna på att skaffa en till dykare och direkt så tänkte jag en SKX013, men känner att det vore lite kul med ett mikromärke kanske
Så har ni några tips på en svart dykare, max 40mm och 20mm bandbredd så är det mer än välkommet!
Jag trodde zackrisson hade bommat? Eller lever de vidare online?Som första AD i Sverige kan vi nu presentera Yema: https://zackrissonsur.se/produkt-kategori/marken/yema/ Med rabattkoden all25 på 25% känns priserna verkligen tilltalande. Lite fler modeller kommer inom kort och är det något speciellt ni önskar så skicka ett PM så löser vi det. Klockan på bilden hamnar på 11100.- Den har Yema´s egna inhouseverk MBP1000.
Är den en sån här det blev @MortenH?Snygg den. Hade glömt bort att den fanns när jag letade vit klocka med svart bezel förra.
Blev en CW i stället, inget dåligt med den men den saknar full lume som Ventus
De lever vidare online, sedan dyker det kanske upp en ny butik förr eller senare igen.Jag trodde zackrisson hade bommat? Eller lever de vidare online?
Richard LeGrand. Det finns en på k&s.Har gått i tankarna på att skaffa en till dykare och direkt så tänkte jag en SKX013, men känner att det vore lite kul med ett mikromärke kanske
Så har ni några tips på en svart dykare, max 40mm och 20mm bandbredd så är det mer än välkommet!
Såg denna på Insta blir visst bara 30st.
Gilt mot svart är fantastiskt.Sjukt sjyst! Någonting med sober gilt skriker KÖÖÖP i mina öron F*n att det inte var en normal production run...
Detta är min personliga åsikt men det blir inte snyggt. Vet att andra försökt detta med andra klockor och postat bilder i olika FB-grupper ifall du vill leta inspiration.Funderar på att köpa en Ventus Northstar N-5 " Vintage Black " - Alltså den med brons boett och svart sunburst tavla.
Till klockan överväger jag att beställa deras länk i PVD. Blir det en total missmatch eller blir den stentufft, någon med erfarenheter gällande länk på bronsklockor?
Tack! Jag är galet osäker då jag i princip inte sett någonting på kombinationen. Tror om du säger att det kanske ser lite tillgjort ut..Detta är min personliga åsikt men det blir inte snyggt. Vet att andra försökt detta med andra klockor och postat bilder i olika FB-grupper ifall du vill leta inspiration.
Jag är väldigt noga med att länkar ska passa boetten och bilda en helhet, så jag kanske är fel person att döma. Jag hittade denna bilden lite snabbt om det är något som kan inspirera dig mera. Jag kan känna att ett mesh är mer "förlåtande" än en boettanpassad länk.Tack! Jag är galet osäker då jag i princip inte sett någonting på kombinationen. Tror om du säger att det kanske ser lite tillgjort ut..
Får helt enkelt satsa på stål ifall jag ska ha länk Tack för synpunkten dock!