Hjelm
Guld
Tänkte ngt sånt eller strax söder om detHmm. 2000? Låter väl rimligt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte ngt sånt eller strax söder om detHmm. 2000? Låter väl rimligt?
Yes Sir!Oh. Nya fältklockan?
Självklart!Var nära att slå till på den när den var Early Bird. Men blev inget köp. Bilder vore trevligt.
Ah, det ante mig. Coola är de iallafallDessa är slutsålda och skall bort från sidan, ingen personlig favorit men har vi ett märke försöker vi ha allt från det
Ett grått Hadley-Roma cordura på denSlängde på ett Hadley-Roma!!
![]()
![]()
Det blir finfint,synd jag inte har mitt kvar men ska nog beställa ett.Ett grått Hadley-Roma cordura på den![]()
Gillar den, tycker den gör sig riktigt bra på det ljusa canvaset som den kommer med. Den blåa visaren på cream varianten du köpte är riktigt bra med. Hade jag inte redan bara haft ljusa klockor hade jag nog också velat ha den. Men just nu är det en annan av tavlorna som lockar mer.Yes Sir!
Självklart!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spot on!Fler än jag som tänker på den för tidigt bortgångne Robert Broberg när man ser Louis Erard regulator klockorna ?
Eller för den delen, valfritt ur från Alain Silberstein.
känd klockdesigner, Louis Erard´s nya koncept är att låta designer göra mindre upplagor, kan finnas chans ännu, de är slutsålda och kommer i april, jag satte upp mig på en och de sa att de får ibland avbeställningar och då låg vi bra tillAh, det ante mig. Coola är de iallafall![]()
Håller med, den finns i lager och levereras på en dagDen här var ju läcker
![]()
https://zackrissonsur.se/produkt/louis-erard-heritage-classic-67258aa22-bma05/
Edit: Rätt pris just nu också (6/2-20) 7450 pistoler![]()
Med vit eller svart skiva ?känd klockdesigner, Louis Erard´s nya koncept är att låta designer göra mindre upplagor, kan finnas chans ännu, de är slutsålda och kommer i april, jag satte upp mig på en och de sa att de får ibland avbeställningar och då låg vi bra till
citera jag satte upp mig på båda, så vet inte vilken det blir, tänkte att om den är slutsåld så är det väl lika bra att passa på, då finns det ju en marknad och rätt riskfritt men som sagt vet inte om vi får någonMed vit eller svart skiva ?
Tar gärna lite input, vilka märken skulle ni vilja att vi skulle ta upp och bli AD för här i Sverige? Gärna sådan då som inte redan finns här
Jo har dem i åtankenSteinhart saknar väl svensk AD?
Jag kollade precis på era rallygrafer.Älskar ju racerklockor, men verkar inte så populärt här, Yema Rallygraf med Meca quartz, safirglas och 10 atm, pris 2617 med rabattkoden![]()
Tar gärna lite input, vilka märken skulle ni vilja att vi skulle ta upp och bli AD för här i Sverige? Gärna sådan då som inte redan finns här
Låt oss veta ifall det skercitera jag satte upp mig på båda, så vet inte vilken det blir, tänkte att om den är slutsåld så är det väl lika bra att passa på, då finns det ju en marknad och rätt riskfritt men som sagt vet inte om vi får någon
självklartLåt oss veta ifall det sker![]()
Lite underligt är det att jag hittar inte en enda av dem till salu vare sig på chrono24 eller eBaysjälvklart![]()
Båda märkena finns på listan så absolut, om man kollar på seriouswatches priser och på våra på tex Orient och Orient Star så matchar vi de flesta med rabattkoden all25 så det skall vi nog klara, dessutom har man ju då svensk service och garanti om något skulle händazelos? Gör ju mkt kul och lite udda, egna designer. Lite svårt kanske sälja med marginal iof (seriouswatches blir konkurrent då inom EU). D1 Milano tycker jag är lite spännande med, ganska sparsmakad enkel design och när vi hade en passaround (en klocka skickas runt till olika användare) på en modell i tråden var nog alla positiva till den.
de har inte släppts ännu, alla kommer i april men är då slutsålt, så det är anledningenLite underligt är det att jag hittar inte en enda av dem till salu vare sig på chrono24 eller eBay
Ah ok tackde har inte släppts ännu, alla kommer i april men är då slutsålt, så det är anledningen
tack, då är de inte jag som har dålig udda smak dåJag kollade precis på era rallygrafer.
Snygga! Panda eller reverse panda är frågan?
tack, då är de inte jag som har dålig udda smak då