• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Någon som har tips på micro-tank?
Jag såg dessa, gillar designen men osäker på om jag vill ha parfym-klocka.
0876499D-1D51-4820-8810-06197DD25A8B.png
Köp om du gillar den istället för att leta efter alternativ, jag tyckte att den var snygg även om den är kraftigt inspirerad av Reverso. Köper man en quartzklocka i den prisklassen är det nog ingen större skillnad mellan parfymklockor och Seiko annat än designmässigt och det spelar väl egentligen ingen roll vad som står på tavlan? :)

Tack så mycket, väldigt bra bilder. Det uppskattas. Du har lagt upp fler bilder på dem än vad som finns totalt på nätet typ. :cigar: Det är något som trots allt lockar. Nu var den blåa visaren inte lika blå längre. Vad är ditt intryck av den såhär långt?

Förövrigt så borde du bära klockan så hela tiden. Ser riktigt bra ut som sagt.
Tack Kompis! Jag är lite kluven, det är helt klart något annorlunda än jag är van. Riktigt fin och bra byggkvalitet som väntat från GG/Venturo men den är också lite större än jag är van vid, ett par millimeter mindre på längd och bredd hade gjort den perfekt i min mening. Jag använder i stort sett bara min Square så den lär komma ut på K & S snart, min Ventus också för den delen :hilarious:

IMG_20200206_142811.jpg
IMG_20200205_225946.jpg

IMG_20200205_205031.jpg

Tack Kompis! Jag är lite kluven, det är helt klart något annorlunda än jag är van. Riktigt fin och bra byggkvalitet som väntat från GG/Venturo men den är också lite större än jag är van vid, ett par millimeter mindre på längd och bredd hade gjort den perfekt i min mening. Jag använder i stort sett bara min Square så den lär komma ut på K & S snart, min Ventus också för den delen :hilarious:

IMG_20200206_142811.jpg
IMG_20200205_225946.jpg

IMG_20200205_205031.jpg
Vad var det som du inte gillade med Ventus?

• Like
Reactions: M26
nej men det är egentligen ingen skillnad för oss företag med momsen, det blir samma som när jag tar från Japan eller Schweiz. När en privatperson köper så skall inte moms betalas till det landet i och med att den säljs till annan mottagare, dock skall momsen betalas till Sverige och vi har ju en av högsta momssatser.
Med 25% KS-rabatt så slipper vi ju den biten... ;)

Ledig fredag och nytt för dagen på handleden.
Grymt nöjd :). Stort tack @M26 för ännu en trevlig deal och för en lika trevlig Seastar 70.
aPsofgq.jpg
Kul att den stannar i tråden :) Bra köp! Säger väl ganska mycket om hur bra den är när @M26 behöll den i flera månader ;)

Edit: @Nilas börjar bli ett ordentligt gäng klockor vi båda har/haft likadana/samma. Vi har bra smak!

Tillbaka
Topp