FOQ
Guld
Hjälper till med denna kvällsprydnad så vi når 1500![]()
![]()
Den där är mycket bättre än Navygrafen (enligt mig). Grattis till en cool klocka. Är det en keeper?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hjälper till med denna kvällsprydnad så vi når 1500![]()
![]()
Det beror på var du bor. FedEx har rätt dålig täckning i Sverige och samarbetar med PostNord på många håll.Hur va det med FedEx?
Levererar dom endast till dörren och inte till något ombud?
![]()
Sinn 103 St.Vilken ref är det där? Har en vän som är ute efter nytt ur och han pratade lite om sinn och tror den här hade varit en stark kandidat
TackarDen där är mycket bättre än Navygrafen (enligt mig). Grattis till en cool klocka. Är det en keeper?![]()
Har redan avslöjat för mycket.Kan du teasa nått för fasen?![]()
Undrar om jag inte har det, kan ha gett bort det redan. Ett passade till en skx vill jag minnas. Men måste tillbaka till stan först så får bli nästa vecka att kolla.
Har PM:at dig![]()
Tackar. Har själv haft Navygrafen och gillade den skarpt. Ångrar nog jag sålde. Bägge är bra på sitt sätt men denna är Keeper-bra
.
Definitivt en keeper, det är ju en 50-årspresent och sånt säljer man inte inte ens jag
.
(tror jag inte)
Givetvis händer det här. Tråden går endast att jämföra med gillestuga, furu på vägg och tak och Razzel på tvn. Ultimat-mys-deluxeUppskattar hjälpen. Jag har nu fått tag på ett 22 mm. Tack som fan @Birchgrove .
Återigen, det är i den klart gemytligaste och bästa tråden det händer !
Ha ha Razzel! Det sändes inte igår direkt ....Givetvis händer det här. Tråden går endast att jämföra med gillestuga, furu på vägg och tak och Razzel på tvn. Ultimat-mys-deluxe.
Du är med på att jag är med osv?Ingen aning faktiskt, vet inte ens om den går att göra än. Är fortfarande i idéstadiet.![]()
Självklart!Du är med på att jag är med osv?![]()
Västkusten Kungsbacka.Det beror på var du bor. FedEx har rätt dålig täckning i Sverige och samarbetar med PostNord på många håll.
Började sändas - 83. Bland det bästa som visats någonsin. Brett programutbud och högt till tak, precis som denna tråden. Lika populärt då som rosa eller turkos bidé på toalettenHa ha Razzel! Det sändes inte igår direkt ....
Jag har minnen därifrån den tiden. Det var i samma veva då jag köpte min första He-man gubbe för 69,75:- och fick klippa gräsmattor med handjagare och slita ihop pengarnaBörjade sändas - 83. Bland det bästa som visats någonsin. Brett programutbud och högt till tak, precis som denna tråden. Lika populärt då som rosa eller turkos bidé på toaletten.
Synd att man inte insåg vilken investering ens He-man, starwars gubbar mm var. Hade man behållit de och sålt idag så hade de ju räckt till en eller två fina klockor.Jag har minnen därifrån den tiden. Det var i samma veva då jag köpte min första He-man gubbe för 69,75:- och fick klippa gräsmattor med handjagare och slita ihop pengarna
Grattis! Ett bra val.Paketöppning!
![]()
Välkänt fodral, döljer vad?
![]()
Spacegraf zero G - svart
Då sköter de nog leveransen själva och vad jag kan se har de tyvärr inga ombud, däremot kan man välja en alternativ leveransadress alt. hämta vid deras lokaler i Mölnlycke (närmaste Fedexstation enligt hemsidan).Västkusten Kungsbacka.
Grattis! Ett bra val.
Fin samling du har där. Puron till sommarenFunderade på att ta den som fanns/finns på köp/sälj i stål. Men svart kändes mer rätt. Här är statusen på mina micro-vänner:
![]()
Första CrossFit passet efter ett längre uppehållJag valde i alla fall rätt redskap för uppgiften
![]()
Barn är så kärvänliga med djur
Hojta till när det närmar sigYou've got it sir!![]()
Jasså är de värda mycket... ? Kanske ska ringa mor o far och be dem kika i förrådet då. De har ju sparat allt ifrån mina första snowjoggers, view-master, coca cola jojon, donkey kong spel och all annan skit. Kanske sitter på en förmögenhetSynd att man inte insåg vilken investering ens He-man, starwars gubbar mm var. Hade man behållit de och sålt idag så hade de ju räckt till en eller två fina klockor.![]()
Det ska jag göra, det lär gå ut intresseanmälan i denna tråden.Hojta till när det närmar sig![]()