Den fungerar säkert, grejorna var ju bra byggda på den tiden.Amiga 500 dominerade min barndom. Nu när ni började prata spel så kom jag på att jag har den liggandes i förrådet. Måste ta fram den och se om den fortfarande funkar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den fungerar säkert, grejorna var ju bra byggda på den tiden.Amiga 500 dominerade min barndom. Nu när ni började prata spel så kom jag på att jag har den liggandes i förrådet. Måste ta fram den och se om den fortfarande funkar.
Om de är går att koppla in i dagens moderna tvapparater. Kanske måste jaga en 22 tums tjocktv.Den fungerar säkert, grejorna var ju bra byggda på den tiden.
Eller när man försöker berätta att man inte laddade ner spelen via nätet utan man köpte gula tidningen där man köpte piratkopierade spel.Riktigt kul,ett gott minne är när jag satte igång SMB för grabben och han utbrister:
- Men pappa kan man inte spela online?
Turbo250 by MrZEller när man försöker berätta att man inte laddade ner spelen via nätet utan man köpte gula tidningen där man köpte piratkopierade spel.
Stämmer Lilleman gillar att titta på ankorna och dem lustiga små statyernaStadsparken!
Amiga 500 dominerade min barndom. Nu när ni började prata spel så kom jag på att jag har den liggandes i förrådet. Måste ta fram den och se om den fortfarande funkar.
Den fungerar säkert, grejorna var ju bra byggda på den tiden.
En grannpojke pajade mitt NES med smutsiga spel back in the day (89?). Men jag fann med glädje Virtual Console på Wii, numera överfört till Wii U. Även om det inte är exakt samma kontroller så är det ändå samma spel/ROM och riktigt kul att spela. Köpt alla Mario och de flesta Zelda. Även lite Castlevania och Metroid. Tyvärr finns inte allt där, t ex min gamla favorit Snake, Rattle ’N’ Roll.
Det här spelade jag många många timmar av mina sena tonår. "Toejam & Earl", Sega megadrive
Många gamla goa klassiker där.
Även om jag spelar mycket ps4 idag så va känslan annorlunda när man va barn på 80-talet.
Man ska vara glad att man fått vara med om utvecklingen.
Amiga4ever!Amiga 500 dominerade min barndom. Nu när ni började prata spel så kom jag på att jag har den liggandes i förrådet. Måste ta fram den och se om den fortfarande funkar.
Stort grattis! Kör försiktigt!!@Nilas grattis på dig!
Och tack till er som grattat och grattar, det är lite hattigt med internet här, så jag blir inte mer artig än så här idag.
Dagen har börjat mycket bra med hyrning av ett riktigt vrålåk och en lunch på stranden!
Herrejävla vad fin. Var hittar man den där?Så grym!
Ingår det tre band?Så grym!
Läder och gummi ingår som standard och länken köps till separatIngår det tre band?
https://ventuswatches.com/collections/ventus-watches-northstarHerrejävla vad fin. Var hittar man den där?
Ett stort grattis!@Nilas grattis på dig!
Och tack till er som grattat och grattar, det är lite hattigt med internet här, så jag blir inte mer artig än så här idag.
Dagen har börjat mycket bra med hyrning av ett riktigt vrålåk och en lunch på stranden!
I @Meep ägo nu Slutsåld hos Ventus i skrivande stund men bör komma in lager igen vid något tillfälleHerrejävla vad fin. Var hittar man den där?
Två som standard, tropic och Horween, stål länken köper man tillIngår det tre band?
PVM också, nice!
Visade grabben lite gamla C64-spel, han undrade samma sak. Försökte förklara att internet inte fanns när pappa var liten...
Stort tack och jättegrattis tillbaka .@Nilas grattis på dig!
Tack tack, ska göra ett tappert försök .
Tackar . Sitter i en bil och vet inte var jag ska.Grattis @Nilas
Ha en förträfflig helg! Hoppas du blir ordentligt firad
Många tack . Börjar bra. Uppdaterar under dagen. Sitter i en bil mot ovissheten .