En teori är att summan av människans laster är konstant. Avvecklar du en last fyller en annan tomrummet som uppstår.För att ta reda på hur beroende du verkligen är
Så välj dina laster annars väljer dom dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En teori är att summan av människans laster är konstant. Avvecklar du en last fyller en annan tomrummet som uppstår.För att ta reda på hur beroende du verkligen är
Har du nån uppfattning av prisbilden?Yes! Det är en 009a
Den är riktigt bra, finishen är precis så bra som folk påstod.
Tavlan är väldigt fint blå, som ofta ser svart ut och går självklart perfekt med det underbara Quartzverket och sekundvisaren prickar index varje gång.
Det där lät djupt och svårtEn teori är att summan av människans laster är konstant. Avvecklar du en last fyller en annan tomrummet som uppstår.
Så välj dina laster annars väljer dom dig.
Utan att egentligen ha någon större koll skulle jag vilja säga runt 25’ för en bättre begagnad.Har du nån uppfattning av prisbilden?
HahaTycker vi i tråden kör en "byt armbandsur dagligen"-utmaning (BAD-utmaning) i mars istället. Upprepning endast tillåten när man kommit igenom hela samlingen.
Självplågeri, får se hur länge jag håller, tror inte det kommer att gå.Roligt att du kör med annat än de andra fegisarna
Fattar dock inte poängen riktigt, men det kanske inte ens finns nån?
Sälj sommarfälgarna och kör på plåt så löser det ju sig .Sugen på Halios Tropiken på K&S men satans så dyr.
Haha nej för fasenSälj sommarfälgarna och kör på plåt så löser det ju sig .
Dom ska in på lack förresten så kanske ingen dum idéHaha nej för fasen
Är ju ett färgsprakande och förhållandevis plånboksvänligt alternativ till RM, Hublot 'Tutti frutti' och liknandeSkulle inte köpa (pga priset) men gärna bära en av dessa Psycho Seven friday. Härligt lekfulla och färgglada
De flesta tycks dricka måttligt, åtminstone då jag är vaken. En servitör var dock ganska berusad idag, på en tyskägd restaurang. Bisarr upplevelse! Han luktade väldigt kraftigt och dansade lite när han trodde ingen sågSnorkla på fyllan, är det så bra egentligen ?
Satan så frän! Psycho eller Pimp ser riktigt kul ut!Skulle inte köpa (pga priset) men gärna bära en av dessa Psycho Seven friday. Härligt lekfulla och färgglada
Men vad tusan! Jag som är så jäkla sugen på en MikroSquale.....Slänger upp en blänkare här i forumets trevligaste tråd.
Har fått upp ögonen för ett objekt och skulle i så fall behöva göra mig av med följande tre klockor:
- CW C65 Trident Pepsi
- Squale Mikro
- Sinn 556i (off-topic)
PM:a vid intresse.
Båda två är grymma! Även min mikro LE hänger lite löst då annat hägrar så du behöver inte känna stress. Det går fler tåg i närtid.Men vad tusan! Jag som är så jäkla sugen på en MikroSquale.....
- Sen kan jag rekommendera Off-topic Sinnen, den är verkligen jätte trevlig!
Tycker inte att Sinnen är OT, begagnade 556or väldigt affordable.Slänger upp en blänkare här i forumets trevligaste tråd.
Har fått upp ögonen för ett objekt och skulle i så fall behöva göra mig av med följande tre klockor:
- CW C65 Trident Pepsi
- Squale Mikro
- Sinn 556i (off-topic)
PM:a vid intresse.
Det har jag också gissat/sagt. Men pappa har stått på sig. Jag ska kolla på klockorna och prata med urmakaren.Lär inte vara tillverkad i sverige, ompackad i sverige kanske?
Allt annat hade inneburit en helt annan prisbild, tyvärr måste man väl säga.Det har jag också gissat/sagt. Men pappa har stått på sig. Jag ska kolla på klockorna och prata med urmakaren.
Min gissning är att klockan är sammansatt i Sverige med utländska delar.
Jag är beredd att hålla med, hade gärna sett en länk i bronsZelos Swordfish i brons! Ogillar dock gummiarmbanden. Skulle vart toppen med en länk i brons!
Är det där Pietr?Trevligt att höra nationalsången spelas på dragspel i skidspåret