Björn Boett
Guld
Trevligt med en trådkompis, vad tycker du om klockan?Dagens Micro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt med en trådkompis, vad tycker du om klockan?Dagens Micro
Mäktigt! När Bono var långhårig...Band på väg upp tidigt i karriären kan vara en fantastiskt upplevelse.
Såg U2 i Norge januari 1985 på "unforgettable fire tour" Grym spelning.
Var väl börjat bli stora redan men var fortfarande ett innovativt rockband som spelade i idrottshallar och på halvstora scener.
Sedan kom Live aid och Joshua tree skivan där dom gick from idrottshall till arenaband och blev vansinnigt stora. Och jag förlorade intresset.
Får plocka från några gamla skivor idag. Pre 1984
Vart 2 nya dinkor hos AD, igar o idag, testar affordable Oris 65 idag pa strap av atervunnet mtrl, ar en lank kille, far se hur lange denna stannar , strap passar el to much, vad sags ?
Nytt från Halios är nu officiellt.
Yes! Det är en 009aÄr det sbgn009?
Vad tycker du om den?
Någon mer som antagit den ultimata utmaningen?
https://klocksnack.se/threads/utmaning-owg-1-månad-2020.127590/
För att ta reda på hur beroende du verkligen ärNä, varför, går ju mot hela beroendets härliga syfte.
För att ta reda på hur beroende du verkligen är
Västra Götaland här!Jag har en förnimmelse om att de flesta i tråden bor söder om Västmanland, hur bra stämmer det ?
Nej da, mkt mjukt o sitter bra saklartTycker det var riktigt snyggt på bild! Kul med något som sticker ut lite. Hur känns bandet; Är det mjukt o skönt eller åt det styvare hållet?
Wow! Skulle lätt bära den!Skulle inte köpa (pga priset) men gärna bära en av dessa Psycho Seven friday. Härligt lekfulla och färgglada
Absolut en av mina favoriter. Jag tycker att din färgsättning är snyggareTrevligt med en trådkompis, vad tycker du om klockan?
Jag tror fn inte jag skulle klara en dag, byten efter humör är ju hela greijen...Skulle dock må bra av flipp o köpförbud, låt oss säga ett kvartal, förbud, nästa ok osv...öh, nämn en på det här forumet som INTE är beroende
Jag är fast, hårt.
...fast, om jag tvingas bära en klocka utan datum kanske jag tappar intresset
Påminner lite om Obris Morgan tycker jag, ska blir kul med lite fler bilder.Nu är den enda frågan hur många han producerat och hur heta de här modellerna är? Det verkar som det blir lite mer att hänga på låset denna gång.
Det finns som vanligt få profilbilder på modellen men jag tycker mig se en mer slimmad skin-diver-profil.
Påminner lite om Obris Morgan tycker jag, ska blir kul med lite fler bilder.
Ja, lite åt det hållet. Jag tycker tyvärr att den ser lite obalanserad ut, lite franken på något sätt.Lite Monta möter Seiko 62mas över indexen.
Bild på hela länken inkl spännet plus ev features samt profil saknar jag än så länge.
Ja, lite åt det hållet. Jag tycker tyvärr att den ser lite obalanserad ut, lite franken på något sätt.
Såg helt klart bättre ut på de bilderna.Jason gillar lite egen design så ”det ska va så” jag tror tex borstningen på länken och bandhornet är finare än ljuset på bilden visar. Vinklarna som busar.
här är min lilla fundera-samling
Roligt att du kör med annat än de andra fegisarnaNågon mer som antagit den ultimata utmaningen?
Tycker vi i tråden kör en "byt armbandsur dagligen"-utmaning (BAD-utmaning) i mars istället. Upprepning endast tillåten när man kommit igenom hela samlingen.Någon mer som antagit den ultimata utmaningen?
Tycker vi i tråden kör en "byt armbandsur dagligen"-utmaning (BAD-utmaning) i mars istället. Upprepning endast tillåten när man kommit igenom hela samlingen.
Fick brmts något svar angående datumfönster?Jason gillar lite egen design så ”det ska va så” jag tror tex borstningen på länken och bandhornet är finare än ljuset på bilden visar. Vinklarna som busar.
Gillar timvisaren, grym form. Han missade chansen att göra en Halios-stjärna som motvikt på sekunden. Tänk när den linjerar med logon på tavlan, det hade varit snyggt. Men det kunde även blivit för mycket Zenith
här är min lilla fundera-samling
Fick brmts något svar angående datumfönster?
Snorkla på fyllan, är det så bra egentligen ?Idag har vi varit på en mycket trevlig bar där man kunde snorkla! Det är bra fint här ändå
Zelosen är, vad det verkar, faktiskt korroderad på riktigt nu. Jag har inte tvättat den i sötvatten de sista två dagarna, eftersom det verkade ta bort all patina som bildats, och vid dagens dusch satt den kvar istället för att bli blank igen!
Verkar helt meningslöst kör hårt ni som är med.Nä, varför, går ju mot hela beroendets härliga syfte. Skulle i så fall vara om jag skulle villja avveckla hobbyn och behöva stöd. Typ gömma undan alla klockor utom en.