Flourtanten.Är det där Pietr?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Flourtanten.Är det där Pietr?
Undrar om hon finns kvar?Flourtanten.
Alive and well, lite i smyg liksom Pennywise befarar jagUndrar om hon finns kvar?
Fin! Är den affordabel? Kanske begagnad?
Den är både affordable och micro, skulle tro att tex CW eller Borealis pushar ut avsevärt fler klockor per årFin! Är den affordabel? Kanske begagnad?
Aldrig tänkt på Damasko som mikro, men det kanske inte är så stort.Den är både affordable och micro, skulle tro att tex CW eller Borealis pushar ut avsevärt fler klockor per år
Jag är beredd att hålla med, hade gärna sett en länk i brons
Bra bild!När man står och fotar av klockan och en äldre dam går förbi och undrar vad man gör och jag förklarar på taskig spanska att jag försöker få med skuggan i min bild.
Hon svarar, aha jag förstår, en elefant!
Håll till godo, dagens affordable elefant:
När kommer nästa Damasko?
Ja när...? Min kommer förhoppningsvis nu i veckan, efter 7 veckors väntandeNär kommer nästa Damasko?
Haha, jadu oklart ännu. Men den som väntar på något gott, sägs detNär kommer nästa Damasko?
Grattis glöm inte att posta i tråden.Ja när...? Min kommer förhoppningsvis nu i veckan, efter 7 veckors väntande
Haha.. ok.. är leveranstiden så pass lång på Damasko? Tyckte jag läst att du beställt en ny för flera månader sedan.Haha, jadu oklart ännu. Men den som väntar på något gott, sägs det
Vi beatäller direkt vid order så här de hemma på ett par dagar / JohanGaaah har blivit sugen på Yema
Men varje modell har något jag inte gillar men gillar ändå,ni förstår säkert.
Och @Jbagency.com ligger ett stenkast ifrån mig.
Har ni några Yema hemma?
Den blå gillar jag men kanske inte Index.
GMT ser kanon ut och utan låset till bezel.
Kanske svart/grå?
Maxi Dial är rätt cool sett några videos på Youtube och den gör sig riktigt bra.
Men så stora index ris eller ros?
Ser gott utLagar gryta som otroligt nog hela familjen älskar,kan säga att min tonåring till son är riktigt kräsen och klagar på nästan all mat
I hope, har skickat dem 6 mail men inga svar, så jobbar på det@Jbagency.com kan ni inte försöka bli AD för DOXA
Ni skall lovordas för att ni tar diskussionerna här på forat, har ej sett andra aktörer göra detsamma.I hope, har skickat dem 6 mail men inga svar, så jobbar på det
Ser shysst ut! Både klocka och grytaLagar gryta som otroligt nog hela familjen älskar,kan säga att min tonåring till son är riktigt kräsen och klagar på nästan all mat
Jo jag förstår väl det egentligen, men det vore snyggt med en länk till, och det skulle behöva vara samma färg, gissar att man skulle behöva göra undersidan av stål på länken med.Finns orsaker till varför det inte görs brons/mässinglänkar och varför baksidorna alltid är i stål/titan
Dum fråga kanske men varför? Vi diskuterade ju materialet nyligen och det verkade inte vara några problem med patinering osv. så varför skulle det inte fungera även till dessa ändamål? Skulle länken börja kärva om man utsätter den för lite salt t.ex?Finns orsaker till varför det inte görs brons/mässinglänkar och varför baksidorna alltid är i stål/titan
Ja lite så är detSer gott ut
Det är roligt att laga mat åt andra, att laga bara till sig själv suger fett.
Tackar,matkoma nuSer shysst ut! Både klocka och gryta
Blir man inte väldigt grön av brons?Dum fråga kanske men varför? Vi diskuterade ju materialet nyligen och det verkade inte vara några problem med patinering osv. så varför skulle det inte fungera även till dessa ändamål? Skulle länken börja kärva om man utsätter den för lite salt t.ex?
Sannolikt så skulle länken färga av sig på handleden. Skulle tro att det är därför åtminstone. Dock är ju mittlänkarna på Oris Bico I brons, men de kanske lägger på någon form av yta för att det inte ska färga av sig? Dock borde det leda till att det istället inte patineras.Dum fråga kanske men varför? Vi diskuterade ju materialet nyligen och det verkade inte vara några problem med patinering osv. så varför skulle det inte fungera även till dessa ändamål? Skulle länken börja kärva om man utsätter den för lite salt t.ex?
Blir man inte väldigt grön av brons?