Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha mm riktigt segt faktiskt, men då vet man ju efteråt att den är genomgången. Yes, precisFasen vad segt men varför måste man gå via Gnomon? Eller är den inne på ett garantiärende?
Tack! Finns ju dock tre klockor kvar så än är det inte klart.@MaBr , fn dina klockor rok snabbt, bra jobbat
Riktigt schysst prislapp och klocka, den lär ju gå idag till någon!Tack! Finns ju dock tre klockor kvar så än är det inte klart.Att ingen klipper Nodus Avalon, släpper den för 2500kr nu. Fint skick och kostar över 7000kr i nypris.
![]()
Aha, då förstår jag.. segt med garantiåtgärd. Gnomon är heller inte kända för att vara snabba. Har skickat in två klockor. Båda tog över 3 månader att få reparerade (och då småsaker, byte av krona och urtavla). Den ena lyckades jag till slut häva köpet på.. önskar dig lycka till.Tanken var en ny, men samma ref dök upp begagnad som jag nappade på. Klockan i fråga är dock på service, vilket tar sin tid då den först skickas till Gnomon och sedan till Damasko. Därefter ska den tillbaka till Gnomon och sedan till Sverige. Så det får ta sin lilla tid![]()
Haha, tack för pepp & motivationAha, då förstår jag.. segt med garantiåtgärd. Gnomon är heller inte kända för att vara snabba. Har skickat in två klockor. Båda tog över 3 månader att få reparerade (och då småsaker, byte av krona och urtavla). Den ena lyckades jag till slut häva köpet på.. önskar dig lycka till.
Serien är så sjukt bra varenda isande minut. Jag uppskattar den mer och mer ju äldre jag blir![]()
Snygg spaning, det stämmer ju faktiskt!
Han gillar jag skarpt, precis som man tenderar att göra med de flesta karaktärerna i Twin Peaks!![]()
Tack! Finns ju dock tre klockor kvar så än är det inte klart.Att ingen klipper Nodus Avalon, släpper den för 2500kr nu. Fint skick och kostar över 7000kr i nypris.
![]()
Då är jag med. Tyckte det lät konstigt att man skulle behöva skicka den till Gnomon som i sin tur ska skicka den till Damasko istället för att man skickar den direkt till Tyskland men de kanske ville ta sig en titt innan den skickades vidare. Segt oavsett men de är ju bra att ha att göra med och som du säger vet man åtminstone att blir rätt gjort.Haha mm riktigt segt faktiskt, men då vet man ju efteråt att den är genomgången. Yes, precis
Det låter som en bra plan!Jag är lite småsugen får jag sägaÄr i krokarna i slutet av nästa vecka, så kanske hojtar om den råkar vara kvar då
![]()
Jag tycker bandet gör sig bra på den!1330 lokaltid, behagligt varmt, men regnigt, sitter o knegar, o glor pa min nya halvaffordable karlek, trevlig vecka Micros...
![]()
Gnomon har egen verkstad så förmodar att de gör reparationen. Så var det iaf i mina fall när det gällde Steinhart resp. Squale.Då är jag med. Tyckte det lät konstigt att man skulle behöva skicka den till Gnomon som i sin tur ska skicka den till Damasko istället för att man skickar den direkt till Tyskland men de kanske ville ta sig en titt innan den skickades vidare. Segt oavsett men de är ju bra att ha att göra med och som du säger vet man åtminstone att blir rätt gjort.Måste den gå tillbaka via Gnomon innan leverans till slutkund också?
Du har en poäng. Nej, det är nog bestämt flourtanten.Okej då, frågan är ju varför det ligger en svensk flagga på bordet![]()
Mannen som slutade röka är en så förbannat bra film att jag vill se den omedelbart! För ett tag sedan fanns hela på Youtube, men nu verkar den till min stora förskräckelse vara väckEn teori är att summan av människans laster är konstant. Avvecklar du en last fyller en annan tomrummet som uppstår.
Så välj dina laster annars väljer dom dig.
Hello!
Någon här som vet om man utan problem får på en SKX länk på en 7C43-7000 eller har tips på någon annan länk som passar?![]()
Kan prova ikväll!Hello!
Någon här som vet om man utan problem får på en SKX länk på en 7C43-7000 eller har tips på någon annan länk som passar?![]()
Ja jag tänkte det, är ju lite mer aktivitet här och vet att det finns några som har denna modell efter lite sökning så började här tänkte jag. Men kanske skulle gjort tvärtomDu får nog svar oavsett här, men det finns en tråd för SKX osv![]()
Kanon, tack!Kan prova ikväll!
Det går alldeles utmärkt så länge det inte är midsize-varianten du har, identiskt boett som modernare SKX.Hello!
Det går alldeles utmärkt så länge det inte är midsize-varianten du har, identiskt boett som modernare SKX.