• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

PSX_20200217_163214.jpg

Dagens nykomling. Kan säkert dela ett läger i två delar men trevlig för pengen enligt mig :).
Framför allt så gillar jag glidelock i spännet och det har ju Tisell i sina. Utan tvekan en trevlig bruks och vardagspjäs. 39mm och 20-16mm på länken, alltså ganska bekvämt. Nu bilder :).
wQYsz42.jpg
AYJMw4s.jpg
mIoU08x.jpg
VX9kYFP.jpg

Senast ändrad:
Dagens nykomling. Kan säkert dela ett läger i två delar men trevlig för pengen enligt mig :).
Framför allt så gillar jag glidelock i spännet och det har ju Tisell i sina. Utan tvekan en trevlig bruks och vardajspjäs. 39mm och 20-16mm på länken, alltså ganska bekvämt. Nu bilder :).
wQYsz42.jpg
AYJMw4s.jpg
mIoU08x.jpg
VX9kYFP.jpg
Ser riktigt fin ut, kul!

Framför allt så gillar jag glidelock i spännet och det har ju Tisell i sina. Utan tvekan en trevlig bruks och vardajspjäs. 39mm och 20-16mm på länken, alltså ganska bekvämt. Nu bilder :).
wQYsz42.jpg
AYJMw4s.jpg
mIoU08x.jpg
VX9kYFP.jpg

Tycker den är riktigt läcker! Bra köp! Ut å explora nu! :D

wQYsz42.jpg
AYJMw4s.jpg
mIoU08x.jpg
VX9kYFP.jpg
Har själv övervägt den som substitut för den andra, som jag inte har råd med. Så den är bra? Köpvärd?

Tillbaka
Topp