Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag tänkte det, är ju lite mer aktivitet här och vet att det finns några som har denna modell efter lite sökning så började här tänkte jag. Men kanske skulle gjort tvärtom
Imponerande, det går att få svar på allt inom klockor här tror jag. Behövs bara en tråd... eller förresten en till för de som inte gillar mikro/afforable.Det går alldeles utmärkt så länge det inte är midsize-varianten du har, identiskt boett som modernare SKX.
Hoppas du är nöjd
Hör den hemma i denna tråd?
Kör denna ikväll
Någon som haft eller klämt på Alpina?
Ska ev byta till mig en och är lite nyfiken.
Ganska rejäl har jag förstått.
Vad är poängen med indexeringen på vridningen?
Jag har suktat länge efter denna modell Kanske borde göra slag i saken...
Härligt strap! Var har du hittat det?1330 lokaltid, behagligt varmt, men regnigt, sitter o knegar, o glor pa min nya halvaffordable karlek, trevlig vecka Micros...
KompassVad är poängen med indexeringen på vridningen?
Den va snygg.
Jag har suktat länge efter denna modell Kanske borde göra slag i saken...
Bättre förklarat här:Vad är poängen med indexeringen på vridningen?
Mycket nöjd såhär långt vi har exakt samma storlek på handleden med, vilket var mycket bekvämt!Hoppas du är nöjd
Såja! För jäkla bra! Homage-smomage who caresDagens nykomling. Kan säkert dela ett läger i två delar men trevlig för pengen enligt mig .
Framför allt så gillar jag glidelock i spännet och det har ju Tisell i sina. Utan tvekan en trevlig bruks och vardajspjäs. 39mm och 20-16mm på länken, alltså ganska bekvämt. Nu bilder .
Ah alright. Inte dumt! Med liten nyfikenhet lär man sig nåt nytt varje dag
Jag har med trådvännernas goda minne lov att posta denna.Hör den hemma i denna tråd?
Tänker, Rolex är väl raka motsatsen till Micro och "Affordable" .
Har du fått reda på om 'Marie Curie' visarna kan beställas ?Mysig bild och sjukt coolt med backlight. Är lite sugen på att byta ut visarna på min Mondaine till såna. Undrar om det går att köpa löst och vad det skulle kosta.
Härligt! Haha perfekt juMycket nöjd såhär långt vi har exakt samma storlek på handleden med, vilket var mycket bekvämt!
Ser riktigt fin ut, kul!Dagens nykomling. Kan säkert dela ett läger i två delar men trevlig för pengen enligt mig .
Framför allt så gillar jag glidelock i spännet och det har ju Tisell i sina. Utan tvekan en trevlig bruks och vardajspjäs. 39mm och 20-16mm på länken, alltså ganska bekvämt. Nu bilder .
Jäklar!Mysig bild och sjukt coolt med backlight. Är lite sugen på att byta ut visarna på min Mondaine till såna. Undrar om det går att köpa löst och vad det skulle kosta.
Kollade med Mondaine och de säger att jag ska kontakta AD. Får se om jag orkar.Har du fått reda på om 'Marie Curie' visarna kan beställas ?
Solkompass .Vad är poängen med indexeringen på vridningen?
Dagens nykomling. Kan säkert dela ett läger i två delar men trevlig för pengen enligt mig .
Samma funktion som på Sarb017 fast den har intern ring.Bättre förklarat här:
https://gearpatrol.com/2019/08/12/how-to-read-a-watch-bezel/
Har själv övervägt den som substitut för den andra, som jag inte har råd med. Så den är bra? Köpvärd?Dagens nykomling. Kan säkert dela ett läger i två delar men trevlig för pengen enligt mig .