Mer som en nerbantad version. Lite mindre, 200m istället för 300m m.m..Har för mig att saturation diver var Orients toppmodell och svar på Seikos marinmaster 300.Aha Triton är en uppföljare till denna?
Fast lite mindre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mer som en nerbantad version. Lite mindre, 200m istället för 300m m.m..Har för mig att saturation diver var Orients toppmodell och svar på Seikos marinmaster 300.Aha Triton är en uppföljare till denna?
Fast lite mindre.
Vi kör på en brolla som man sa förrMer som en nerbantad version. Lite mindre, 200m istället för 300m m.m..Har för mig att saturation diver var Orients toppmodell och svar på Seikos marinmaster 300.
Vill man ha vit och svart så ska man inte krångla till det:Finns även som fet-tjock och svindyr kronograf
Den här funderade jag på att skaffa ett tag, innan jag insåg storleken på den. Som du sa, jäkligt nice komposition och färgsättning.Finns även som fet-tjock och svindyr kronograf
Wow vad snygg! Och vilken kombination med det natot!1330 lokaltid, behagligt varmt, men regnigt, sitter o knegar, o glor pa min nya halvaffordable karlek, trevlig vecka Micros...
Minns jag rätt att det var en sådan sir Edmund Hilary hade på sig vid sin bergsbestigning? Den kanske inte hette Everest då, men att det var en Smiths.Hämtat ut vad som verkar vara en mycket prisvärd klocka - Smiths Everest . Härlig boett och grymt gedigen länk. Kanske lite väl stort lås, men det ger ett tryggt intryck. Har den rätt löst och det är riktigt behaglig balans i hela paketet
Snygg! Hur känns den rent kvalitetsmässigt?Den här är ju riktigt bra på ett Barton Elite. En kombination av vintage och modernt som jag gillar skarpt.
Nu är jag novis på Squale, det mesta jag sett/vet kommer från denna tråd och TGV, men: den där mikro LE är den snyggaste jag sett! Väldigt lyckad. (Den där med turkos sunburst är väldigt fin också)Sista kvällen på Koh Mak. Ska bli skönt att komma tillbaka till civilisationen och ännu skönare att komma hem därefter. Jag är inte så bra på semestrar när man inte gör något särskilt
Du har helt rätt. Faktum är att info säger att Hillary och Tengzi hade två ur med sig - en Explorer och en Smiths. Oklart vem som hade vad, men man kan ju gissaMinns jag rätt att det var en sådan sir Edmund Hilary hade på sig vid sin bergsbestigning? Den kanske inte hette Everest då, men att det var en Smiths.
Uansett, väldigt trevlig och snygg klocka!
Grattis! Riktigt fin, varit sugen många gånger..Hämtat ut vad som verkar vara en mycket prisvärd klocka - Smiths Everest . Härlig boett och grymt gedigen länk. Kanske lite väl stort lås, men det ger ett tryggt intryck. Har den rätt löst och det är riktigt behaglig balans i hela paketet
Är väl inte några oklarheter att Hillary bar Rolex?Du har helt rätt. Faktum är att info säger att Hillary och Tengzi hade två ur med sig - en Explorer och en Smiths. Oklart vem som hade vad, men man kan ju gissa
Läs kommentarerna till artikeln du länkade. Är inte alls särskilt klart.Är väl inte några oklarheter att Hillary bar Rolex?
https://www.hodinkee.com/articles/f...o-the-peak-of-mount-everest-live-pics-details
Nädå han bar Rolex men var också promotad av Smiths. Hillary har själv hävdat att det var Smiths De Luxe han hade på/med sig på själva toppbestigningen, Rolex säger nånting annat.Är väl inte några oklarheter att Hillary bar Rolex?
https://www.hodinkee.com/articles/f...o-the-peak-of-mount-everest-live-pics-details
Nu är jag novis på Squale, det mesta jag sett/vet kommer från denna tråd och TGV, men: den där mikro LE är den snyggaste jag sett! Väldigt lyckad. (Den där med turkos sunburst är väldigt fin också)
Du kan ju lägga rabarber på @parasec's som han säljer nuNu är jag novis på Squale, det mesta jag sett/vet kommer från denna tråd och TGV, men: den där mikro LE är den snyggaste jag sett! Väldigt lyckad. (Den där med turkos sunburst är väldigt fin också)
Har du fler exempel på galet färgglada klockor ?Skulle inte köpa (pga priset) men gärna bära en av dessa Psycho Seven friday. Härligt lekfulla och färgglada
Jag ser i min kristallkula att du kommer vilja sälja av den i juli månad
Gorilla watches har några färgglada. Gillade denna när den kom.Har du fler exempel på färgglada klockor ?