Jag tror att din kristallkula behöver serviceJag ser i min kristallkula att du kommer vilja sälja av den i juli månad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror att din kristallkula behöver serviceJag ser i min kristallkula att du kommer vilja sälja av den i juli månad
Äsch här kommer en dubbelpost, Squale är ju lite av en trådfavorit ändå
Precis, klart är att båda uren varit däruppe men vem som bar vad och i vilken ordning de kom kan vi bara spekulera om. Finns ju liksom ingen kvar att fråga, vad jag vetNädå han bar Rolex men var också promotad av Smiths. Hillary har själv hävdat att det var Smiths De Luxe han hade på/med sig på själva toppbestigningen, Rolex säger nånting annat.
Samtidigt säger ryktena att Norgay hade Rolex på sig på toppen...värsta PR-grejen back in the day, tror ingen egentligen vet med säkerhet hur det låg till
Coola klockor båda två hursomhelst.
Precis, klart är att båda uren varit däruppe men vem som bar vad och i vilken ordning de kom kan vi bara spekulera om. Finns ju liksom ingen kvar att fråga, vad jag vet
De kanske hade dem i ryggan bara. (Och bar G-Shock på armarna)Precis, klart är att båda uren varit däruppe men vem som bar vad och i vilken ordning de kom kan vi bara spekulera om. Finns ju liksom ingen kvar att fråga, vad jag vet
Ja de var helt klart före sin tidDe kanske hade dem i ryggan bara. (Och bar G-Shock på armarna)
Oh, visste inte att det fanns fler som satt och lurade på Näcken i tråden. No-date också, möcke braTre mycket trevliga dykare. Idag blev det Näcken.
Ja, sjukt fina är domOh, visste inte att det fanns fler som satt och lurade på Näcken i tråden. No-date också, möcke bra
Är tavlan blank?Denna fick hänga med på jobbet idag. Klarade uppgiften galant och utan att tveka.
Jag tycker den är klart över förväntan för typ 1500 kr men länken man får med är inte något att hänga i julgranen så bättre att sätta på något annat.Snygg! Hur känns den rent kvalitetsmässigt?
Typ som denna, märklig design minst sagtFick hem den populära G-Shocken idag.
Väldigt skön men man ser ingenting.
Läckert! Kan hända att det kommer en till mig imorgon man måste ju testa!Denna fick hänga med på jobbet idag. Klarade uppgiften galant och utan att tveka.
Japp, ganska blank.Är tavlan blank?
Ser bra ut!
Vad kostar den?Fick hem den populära G-Shocken idag.
Väldigt skön men man ser ingenting.
1299kr ca.Vad kostar den?
Har du ngt till salu ?Värt pengarna?
Bra jobbat, kul med fler . Har kollat tidshållningen sen jag fick den (atomur och enkelt ögonmått) och på exakt 25 timmar så har den gått minus 4 sekunder. Helt ok i denna prisklassen .Läckert! Kan hända att det kommer en till mig imorgon man måste ju testa!
Snyggt fångat. Mycket trevlig den där Adragan .Wotd och paket hemkommet från en britt på bukten. Jag har letat lite annan typ det senaste - en typ som saknats bland alla mina dykare. Egentligen tänkte jag mig inte riktigt det stuket som ligger i paketet, det råder även delade meningar om den och andra märken - men så hittade jag lite av en slump denna på ebay, kollade alla reviews och er goa människors postningar på den, och tänkte "va fan, nu kör vi". Motiverade det även för mig själv som en nödvändig födelsedagspresent, och den kom fasen fram idag - på min födelsedag. Kan inte bli bättre
Farligt farligt!!
Denna känner ni la igen.
Riktigt najs! Svårt att få bild på lystret från index och visare, har ingen vidare allmänbelysning hemma.
Ett par till. Objektsbeskrivningen stämde, som ny, som om britten inte använt den alls
Riktigt go och snygg, skönt skimmer från visare och index, och blir som ett gott djup i den från kristallen.
Tackar! Gillar din TisellSnyggt fångat. Mycket trevlig den där Adragan .
Grattis. Har en själv,en vit och jag är extremt nöjd med den.Wotd och paket hemkommet från en britt på bukten. Jag har letat lite annan typ det senaste - en typ som saknats bland alla mina dykare. Egentligen tänkte jag mig inte riktigt det stuket som ligger i paketet, det råder även delade meningar om den och andra märken - men så hittade jag lite av en slump denna på ebay, kollade alla reviews och er goa människors postningar på den, och tänkte "va fan, nu kör vi". Motiverade det även för mig själv som en nödvändig födelsedagspresent, och den kom fasen fram idag - på min födelsedag. Kan inte bli bättre
Farligt farligt!!
Denna känner ni la igen.
Riktigt najs! Svårt att få bild på lystret från index och visare, har ingen vidare allmänbelysning hemma.
Ett par till. Objektsbeskrivningen stämde, som ny, som om britten inte använt den alls
Riktigt go och snygg, skönt skimmer från visare och index, och blir som ett gott djup i den från kristallen.
Bra jobbat, kul med fler . Har kollat tidshållningen sen jag fick den (atomur och enkelt ögonmått) och på exakt 25 timmar så har den gått minus 4 sekunder. Helt ok i denna prisklassen .
Grattis på dagen och till köpet!Wotd och paket hemkommet från en britt på bukten. Jag har letat lite annan typ det senaste - en typ som saknats bland alla mina dykare. Egentligen tänkte jag mig inte riktigt det stuket som ligger i paketet, det råder även delade meningar om den och andra märken - men så hittade jag lite av en slump denna på ebay, kollade alla reviews och er goa människors postningar på den, och tänkte "va fan, nu kör vi". Motiverade det även för mig själv som en nödvändig födelsedagspresent, och den kom fasen fram idag - på min födelsedag. Kan inte bli bättre
Farligt farligt!!
Denna känner ni la igen.
Tack, skall se vad jag kan hitta, skall ha väldigt mycket mer sådana här, behöver dock någon vecka att få fram grejorna. Kan vara så att jag ställt på ett förråd då vi inte fick plats med allt när vi flyttar. Lovar att återkomma band lösningar till de som vill ha.Stort tack @Jbagency.com ! Vilken AD alltså.
Äntligen lite ordning och reda bland banden. Dock behöver jag ytterligare ett fodral för alla band fick inte plats . Tyvärr har jag också så tunna handleder så länkarna kan inte sitta i rullen. Det blir för långt mellan "spännbanden" när länkarna är så pass mycket kortade. I-lands problemen hopar sig! snyggt blev det ivf imho.