• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Är det inte vid 45 eller 50 man känner sug efter tvåton och Mercedes?
Köp en Squale då! :D
LRM_EXPORT_419827002816201_20190823_210912297.jpeg
 

parasec

Rolex
2-Faktor
Är på tok för ung :)
Jag testar gärna en 34mm, du hittar dem i Women's collection... :bored: Jag röstar i så fall på den med svart tavla och länk. :)
Insåg också att den låg i women’s avdelningen :D
Jag har dock inga problem med detta och röstar på samma.
Alternativet är att köra 2 passarounds - en 34 med svart urtavla och länk och en 38 med blå urtavla och länk.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Är på tok för ung :)

Insåg också att den låg i women’s avdelningen :D
Jag har dock inga problem med detta och röstar på samma.
Alternativet är att köra 2 passarounds - en 34 med svart urtavla och länk och en 38 med blå urtavla och länk.
Det skiter jag också fullständigt i. Lär bäras som en 36mm. :D Vi får väl kolla intresset, finns det underlag för två passarounds så kör vi på det. :)
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Har hållt mig nykter nu sedan nyår, igår var det dock nära att jag trillade dit.
Håll ut kompis, håll ut. Starkt jobbat hittills.
Bara att spotta i nävarna och bita ihop, det fixar du galant :).
Själv gör jag en liknande resa fast här gäller det socker, skräpmat och ohälsosam livsstil istället.
Från 100-93 pannor sedan nyår men en bra bit kvar. Jobbigt som h-e men man vill ju inte vika ner sig :banghead:. Säger som Eddie Meduza, "har jag gått och lagt mig så har jag gått och lagt mig" :D.
Fläska på med något med gåshudsvarning i lurarna istället och rensa skallen, det funkar rätt hyfsat. Rock on mannen.
 
Ja, det är precis där skon klämmer. Jag har inte råd med den klockan. Jag förstår att de tar betalt för hantverket och design och tillverkningskostnader, det är inte så konstigt. Det blir för dyrt för mig bara, därför behövs en hög med pengar :)
Allvarligt, vem lägger 1200 pund på de där ???

Pengar är det definitivt, men känns befogat. Och ballt. Och skottiskt. :)Blir det någon innan den eventuella limiterade 1521an så kan det mycket väl vara denna. Har svårt att vänta en månad som det verkar ta för själva leveransen men ändå:p
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Har hållt mig nykter nu sedan nyår, igår var det dock nära att jag trillade dit.

Håll ut kompis, håll ut. Starkt jobbat hittills.
Bara att spotta i nävarna och bita ihop, det fixar du galant :).
Själv gör jag en liknande resa fast här gäller det socker, skräpmat och ohälsosam livsstil istället.
Från 100-93 pannor sedan nyår men en bra bit kvar. Jobbigt som h-e men man vill ju inte vika ner sig :banghead:. Säger som Eddie Meduza, "har jag gått och lagt mig så har jag gått och lagt mig" :D.
Fläska på med något med gåshudsvarning i lurarna istället och rensa skallen, det funkar rätt hyfsat. Rock on mannen.

Ni är duktiga ni två. Sliter själv med att komma på fötter, fortfarande långt kvar men biter man ihop så skymtar man ljuset tillslut :)
 
Topp