Björn Boett
Guld
Det ringer nån klocka, gjorde hen armband av div material?Eller min sambos lilla hobbyprojekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ringer nån klocka, gjorde hen armband av div material?Eller min sambos lilla hobbyprojekt
Tweed Men det har inte hänt så mycket på ett tag nuDet ringer nån klocka, gjorde hen armband av div material?
Snart 33, börjar också gilla guld en aning för mycket...Själv har jag har fått ett sjukt sug efter en två ton, kanske kommit med åldern..
Det baklocket och resten av klockan, riktigt bra!Forfarande en favorit trots att den inte är över 30 år gammal. Nr. 40 av 200st tillverkade strax efter 2010. Njuter varje gång jag kör den.
Basta serien, tillsammans med macahans, kojak , baretta, och fawlty towersSitter och kollar på Seinfeld, jävlar vad den serien är bra fortfarande trots ålder. Herr Seinfeld har jag för mig är en klocknörd? Han verkar ha en kärlek för Breitling.
He he, min stora guldfrossa satte i vid ca 50, nu 54, dock salt Mercan, men en 2 tone och 2 guldare, blir fint pa hemmet sedan i gungstolen...Är det inte vid 45 eller 50 man känner sug efter tvåton och Mercedes?
Kan aldrig bli för mycket..Snart 33, börjar också gilla guld en aning för mycket...
Man kan gissa din ålder baserat på urvalet av serier blev du av med seamastern?Basta serien, tillsammans med macahans, kojak , baretta, och fawlty towers
Fan den är grym på den länken. Svårt att inte gilla guld där .Snart 33, börjar också gilla guld en aning för mycket...
He he, min stora guldfrossa satte i vid ca 50, nu 54, dock salt Mercan, men en 2 tone och 2 guldare, blir fint pa hemmet sedan i gungstolen...
Du har bra smak, inte bara när det gäller klockor...Basta serien, tillsammans med macahans, kojak , baretta, och fawlty towers
Yes vart en byteshistoria, mot en Explorer II och lite deg från min sida...lite ångest dock, men 5 siffriga Rollar är nog min favvo fortfarande, och prestige bärarna har nog inte upptäckt Explorer, än....Man kan gissa din ålder baserat på urvalet av serier blev du av med seamastern?
Sedär ja då ska vi hurra i trådenJag blir 40 imorgon :-O En klocka hade suttit fint och TT känns lagom medelålder
Någon i tråden som tror att det blir strul när jag tänker flyga med typ 20-30 klockor i handbagaget?
Det var väl någon som jobbade vid incheckning i den här tråden tror jag?
Det är ju inom EU (Spanien --> Sverige) men i dessa tider får man ju knappt ta med sig en tandkrämstub...
Gillar explorer. Känns som en bra hybrid mellan sport dress och dyk. Vit, svart?Yes vart en byteshistoria, mot en Explorer II och lite deg från min sida...lite ångest dock, men 5 siffriga Rollar är nog min favvo fortfarande, och prestige bärarna har nog inte upptäckt Explorer, än....
Vit 16570, yes spanade in Seikon, nice....och bra pris oxå....antar det var kop o salj du lankade till, kollade ej lanken..Gillar explorer. Känns som en bra hybrid mellan sport dress och dyk. Vit, svart?
Eftersom jag pluggar nu känns det inte superaktuellt men denna skulle ju kunna vara ett substitut så länge... https://klocksnack.se/threads/seiko-sportura-kenetic-gmt-”poor-mans-explorer-2”.127969/
knark, klockor... ingen större skillnad för en missbrukare va?
Lite kanske, men mer det att man (iaf undertecknad) blir nervös varje gång man går genom tullen trots att man är oskyldig som ett litet lamm.knark, klockor... ingen större skillnad för en missbrukare va?
Stort grattis i förskott broder! Wristshot på senaste förvärvet Casioak GA-2110 i din ära! Helt sjukt egentligen hur en så billig klocka kan göra en barnsligt glad, snuskigt bra och en stor rekommendation till allaJag blir 40 imorgon :-O En klocka hade suttit fint och TT känns lagom medelålder
Tack tackSedär ja då ska vi hurra i tråden
Ofan, jag är redan 40 då ju Tack tack, det skall jag göra då, iallafall till en början@FreakyLeo just nu, ”idag är imorrn för mig” i Filippinerna, så innan jag glömmer vid min höga ålder, stort grattis på födelsedagen önskar en Microbroder, dagen till ära tycker jag du ska bära Bratten....
Tack tack, den är jäkligt tuff alltså Tror nog jag unnar mig något snart, blir dock en budgetvariant... hmm, kanske en CasioStort grattis i förskott broder! Wristshot på senaste förvärvet Casioak GA-2110 i din ära! Helt sjukt egentligen hur en så billig klocka kan göra en barnsligt glad, snuskigt bra och en stor rekommendation till alla
Grattis på födelsedagen!Jag blir 40 imorgon :-O En klocka hade suttit fint och TT känns lagom medelålder
Grattis hörru! Ha en lite extra fantastisk dag!Jag blir 40 imorgon :-O En klocka hade suttit fint och TT känns lagom medelålder
Får en gratulera! Hoppas du får en fin dagJag blir 40 imorgon :-O En klocka hade suttit fint och TT känns lagom medelålder
Stort grattis på din dag! Hoppas den blir supertrevlig . En rejäl milstolpe 40.Jag blir 40 imorgon :-O En klocka hade suttit fint och TT känns lagom medelålder