• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Det var inte så att jag jämförde dig med alkisarna ifall du uppfattade det som det, tvärtom, det är väl fullt normalt att kunna ta en öl eller två till vardags. Det var bara en reflektion över det stigma som finns kring alkohol i vardagen samtidigt som det ska krökas till höger och vänster så fort det är sommar, semester och högtider för var och varannan Svensson. :angel:
Nej nej, tolkade ditt inlägg som en generell spaning, men kände ändå att jag behövde "försvara" mig om någon tolkade inlägget som riktat direkt mot mig, då jag jobbat mot beroendeproblematik och trots anonymt forum inte vill förknippas med det. :)

Senast ändrad:
Ledsen att jag bombar med kapade Instagram-bilder idag men den här var ju grymt bra! :wideyed:
PSX_20200220_203120.jpg

Tack @FreakyLeo då har vi uppdaterat dem till rätt namn också, blir så trött när de inte skriver ut namnet i sina kataloger.

Lungt, skoj att se lite riktigt gammal mikro på marknaden :D Om man vill fixa till sin med ett nytt glas och kanske service skickar ni den till Schweiz då?

Misstänkte att trådens fetaste (enda?) Grovana skulle dyka upp förr eller senare. Bara att hålla med...pansarvagn tamejfan :D

Ett av mina bättre köp ;)

Aha, men då var jag inte helt ute och cyklade i alla fall. :)

Egentligen fick inte Günther köpa samma boett men det var en av hans polare som ägde firman så det löste sig :)

Ledsen att jag bombar med kapade Instagram-bilder idag men den här var ju grymt bra! :wideyed:
PSX_20200220_203120.jpg

Svårt sugen på en 34a eller en 38a... och Surfan... och Steinharten.... och Casio ... och Aaaaargh

Mmm :p

Kramer är och förblir kung :cigar:

Synd att hans karriär fick ett så tvärt slut. Kramer och Newman är svåra att slå :)

Lungt, skoj att se lite riktigt gammal mikro på marknaden :D Om man vill fixa till sin med ett nytt glas och kanske service skickar ni den till Schweiz då?

Ett av mina bättre köp ;)

Egentligen fick inte Günther köpa samma boett men det var en av hans polare som ägde firman så det löste sig :)

Svårt sugen på en 34a eller en 38a... och Surfan... och Steinharten.... och Casio ... och Aaaaargh

Mmm :p

Synd att hans karriär fick ett så tvärt slut. Kramer och Newman är svåra att slå :)
Inga problem att skicka till Grovana men jag tror att det är enklare och billigare om våra urmakare fixar till den.

Tillbaka
Topp