I have s strap like this!!Thats a really nice strap, if you find one with contrast stitching it will be a killer too!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I have s strap like this!!Thats a really nice strap, if you find one with contrast stitching it will be a killer too!
Ja det är heeeeeeemsktMen herre gud det är ändå mancold....hallå!!!!!
Den va fin och härlig tavla.Lite bättre bilder på Yema Rallygraf Blue Tarmac, väldig prisvärd (2700) med all25 koden på: https://zackrissonsur.se/produkt/rallygraf-blue-tarmac/
No we are talking . AwesomeI have s strap like this!!
Uncle Seiko waffle?Testar gummi!!
Not from U.S its a softer from tid&ting.Uncle Seiko waffle?
Super nice!
Den övre bilden är en dubbelpost från i förmiddags. Nu är det 'Hem till byn' den närmaste timmen
It is very nice that you have found this threadSuper nice!
Ser magiskt ut
Den övre bilden är en dubbelpost från i förmiddags. Nu är det 'Hem till byn' den närmaste timmen
Edit: Första scenen, rally med underbart vrålande motorljud från en Saab 96 körd med gasen i botten.
Ser magiskt ut
StämmerDecodiver om det är den jag tror Riktigt najs och somrig.
Yes.Silicon?
Testar gummi!!
sådär ja, nu blev det bättre
(Tycker inte lädret var fult på iof heller )
En sak förvånar och irriterar mig en smula. Vad är det med folk på säljdelen som efter en tid ändrar rubriken på det de ämnar sälja till 'Prisbump'. Sedan när man går in på annonsen så är det likförbannat samma pris som tidigare
Haha visst är det ett irritationsmoment?En sak förvånar och irriterar mig en smula. Vad är det med folk på säljdelen som efter en tid ändrar rubriken på det de ämnar sälja till 'Prisbump'. Sedan när man går in på annonsen så är det likförbannat samma pris som tidigare
Nej inte i detta fall...Det är inte så att några tar bort det gamla priser och endast visar det dumpade priset?
Finns oändligt med saker att störa sig på i annonser så vi öppnar inte den kladdiga lådan i den här tråden tycker jag (risk att dra ned stämningen) men jag håller med dig till 100%. Känner inte till det specifika fallet men tycker mig ha noterat det vid andra tillfällen. Lägger man till prisbump i rubriken så skriver man såklart vilket datum prisbumpen gjordes SAMT låter det gamla priset stå kvar.En sak förvånar och irriterar mig en smula. Vad är det med folk på säljdelen som efter en tid ändrar rubriken på det de ämnar sälja till 'Prisbump'. Sedan när man går in på annonsen så är det likförbannat samma pris som tidigare
Nej inte i detta fall...
Tänker inte hänga ut någon, tycker bara det är ett underligt förfarande.
Finns oändligt med saker att störa sig på i annonser så vi öppnar inte den kladdiga lådan i den här tråden tycker jag (risk att dra ned stämningen) men jag håller med dig till 100%. Känner inte till det specifika fallet men tycker mig ha noterat det vid andra tillfällen. Lägger man till prisbump i rubriken så skriver man såklart vilket datum prisbumpen gjordes SAMT låter det gamla priset stå kvar.
Nej inte i detta fall...
Tänker inte hänga ut någon, tycker bara det är ett underligt förfarande.