Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt som tusan, grattis grattis .Massa skoj
Tackar,va jobbigt med så många band nu har jag och fördriva tidenSnyggt som tusan, grattis grattis .
Fan vad kul! Ledsnar du på gummit får du gärna hojtaMassa skoj
Det gör jag.Fan vad kul! Ledsnar du på gummit får du gärna hojta
Nja... Passar bättre på läder eller gummiBörjar med länk
Tycker den va schysst på länk i olika vinklar.Nja... Passar bättre på läder eller gummi
Tycker den va schysst på länk i olika vinklar.[/QUOT
Är säkert bättre i verkligheten.. Kanske bara jag som alltid har gillat den klockan på orginal läder
Do it!Lite småsugen på en monta!
Fräck! Kul att se lite annat än Trident också. De har många andra fina modeller men det verkar tyvärr inte finnas något större intresse för dem.Lite nytt i samlingen. CW gör riktigt trevliga dinkor.
Grattis! Cool klocka som gör sig bäst på gummi om du frågar mig. Hur bärs den med sin raka vinklar?Massa skoj
Moonglow är en lyckad klocka! Väldigt snygg och modern tolkning av månfaskomplikationen.Do it!
Fräck! Kul att se lite annat än Trident också. De har många andra fina modeller men det verkar tyvärr inte finnas något större intresse för dem.
Grattis! Cool klocka som gör sig bäst på gummi om du frågar mig. Hur bärs den med sin raka vinklar?
Slog till på detta kommer den innan helgen tro?Lite bättre bilder på Yema Rallygraf Blue Tarmac, väldig prisvärd (2700) med all25 koden på: https://zackrissonsur.se/produkt/rallygraf-blue-tarmac/
Såg det tack för ordern, hoppas det, har beställt den och hoppas jag får den på torsdag så har du den på fredag.Slog till på detta kommer den innan helgen tro?
Bärs bekvämt tkr jag.Do it!
Fräck! Kul att se lite annat än Trident också. De har många andra fina modeller men det verkar tyvärr inte finnas något större intresse för dem.
Grattis! Cool klocka som gör sig bäst på gummi om du frågar mig. Hur bärs den med sin raka vinklar?
Try crazy Horse, much stronger!Testade att byta armband på Zelosen, måste säga att jag inte är imponerad av Horween-läderarmbandet.
Använt en gång, och så händer det här. Ska se om jag kan reklamera det.
I agree about the rubber tooDo it!
Reminds me of Aevig Corvid such a gorgeous design!Bärs bekvämt tkr jag.
Upplev kanske lite större än sina 40mm.
Efter lite förhandling med Yema kan vi stolt presentera Yema Superman Heritage U.S. Edition, så den finns endast hos oss samt i USA då. Finns med gummi eller länk.
Gummi, Pris med all25 koden 8684.- https://zackrissonsur.se/produkt/superman-heritage-u-s-edition-2/
Länk, Pris med all25 koden 9134.- https://zackrissonsur.se/produkt/superman-heritage-u-s-edition/
Is that Armida A1?Denna kan jag rekommendera, säkert kort om SE är enda stället utanför US där den går att få. Detta är den svarta versionen av min blåa som jag stortrivs med. Där ligger den och väntar...
@Jbagency.com ett ögonblick trodde jag vi skulle få se dina LE’s det är det mest eftertraktade jag kan tänka mig. Men ingen stress, bättre a’la Halios att det blir rätt.
Is that Armida A1?
Its truly beautiful time piece!Blue A12 one of my absolute favourites.
Kände att det var dags att rasta LEn lite, det var ett tag sen.
Finfint.
Hmm ?really Impressive! Nice! Would you kind to right down straps names I will probably order myself couple in near future. Thanks
Jag ville bara veta modellerna på dessa remmarHmm ?
@MaBr är det dina band han menar ?
Grym kombo där. Som gjort för klockan .Nytt corduraband från @Rawa på Balticen. Snabbt och prisvärt som vanligt. Stort tack.