• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Vad innehåller det för spännande?:)
Massa skoj :)
D83C0C3F-6EA4-4CD1-A8EF-BB8974FFD2D2.jpeg

Lite småsugen på en monta!
Do it! :cool:
Lite nytt i samlingen. CW gör riktigt trevliga dinkor.
20200303_080005.jpg
Fräck! Kul att se lite annat än Trident också. De har många andra fina modeller men det verkar tyvärr inte finnas något större intresse för dem.

CWARD_C1_MOONGLOW_8.jpg

CWARD_C1_MOONGLOW_14-1024x683.jpg

Grattis! Cool klocka som gör sig bäst på gummi om du frågar mig. Hur bärs den med sin raka vinklar?

Do it! :cool:
Fräck! Kul att se lite annat än Trident också. De har många andra fina modeller men det verkar tyvärr inte finnas något större intresse för dem.

CWARD_C1_MOONGLOW_8.jpg

CWARD_C1_MOONGLOW_14-1024x683.jpg

Grattis! Cool klocka som gör sig bäst på gummi om du frågar mig. Hur bärs den med sin raka vinklar?
Moonglow är en lyckad klocka! Väldigt snygg och modern tolkning av månfaskomplikationen.

Efter lite förhandling med Yema kan vi stolt presentera Yema Superman Heritage U.S. Edition, så den finns endast hos oss samt i USA då. Finns med gummi eller länk.
Gummi, Pris med all25 koden 8684.- https://zackrissonsur.se/produkt/superman-heritage-u-s-edition-2/
Länk, Pris med all25 koden 9134.- https://zackrissonsur.se/produkt/superman-heritage-u-s-edition/ YEMA_superman_heritage_us_edition_2_2048x.png

Denna kan jag rekommendera, säkert kort om SE är enda stället utanför US där den går att få. Detta är den svarta versionen av min blåa som jag stortrivs med. Där ligger den och väntar...

74DDCB43-E951-451D-9B69-70F6AF4358E3.jpeg

@Jbagency.com ett ögonblick trodde jag vi skulle få se dina LE’s :) det är det mest eftertraktade jag kan tänka mig. Men ingen stress, bättre a’la Halios att det blir rätt.

Tillbaka
Topp