Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, fast jag köpte min på gummi. Nu får du ha i åtanke att jag köpte klockan i samband med att jag och min fru gifte oss så jag är lite färgad...Har du en sådan @MaBr ? Tankar om den isåntfall...
Tack för den utförliga beskrivningen Jag gillar den intensivt blåa färgen skarpt !Japp, fast jag köpte min på gummi. Nu får du ha i åtanke att jag köpte klockan i samband med att jag och min fru gifte oss så jag är lite färgad...
Med det sagt så tycker jag att det är en fantastisk klocka med riktigt härliga färger och en av de bästa boetterna jag vet. Kul också att den har sett nästan likadan ut sen 60-talet, jag bara älskar det stuket. Den bärs väldigt bra med bandhorn som kramar handleden och boetten är faktiskt bara 41mm (det är vridringen som är 42mm).
Finns ingen annan klocka i min samling som gör mig så glad.
Är som att titta ner i det karibiska vattnet när man tittar ner på handleden. Sen är jag löjligt svag för Squales visare också, de är så enkla men ändå så ikoniska. Synd bara att de har gått ifrån den feta minutvisaren, hoppas att den kommer tillbaka!Tack för den utförliga beskrivningen Jag gillar den intensivt blåa färgen skarpt !
Magiska bilderJapp, fast jag köpte min på gummi. Nu får du ha i åtanke att jag köpte klockan i samband med att jag och min fru gifte oss så jag är lite färgad...
Med det sagt så tycker jag att det är en fantastisk klocka med riktigt härliga färger och en av de bästa boetterna jag vet. Kul också att den har sett nästan likadan ut sen 60-talet, jag bara älskar det stuket. Den bärs väldigt bra med bandhorn som kramar handleden och boetten är faktiskt bara 41mm (det är vridringen som är 42mm).
Finns ingen annan klocka i min samling som gör mig så glad.
Men dj-lar i h-e vilka übercoola manschettisar! Återfår längtan efter min numera sålda QPDå var det dags. Yema Rallygraf.
Snygg som tusan och en riktig affordable.
Den gräddvita tavlan är riktigt grym.
Bandet åkte dock av och på med ett annat.
Mycket nöjd .
Stort tack @Jbagency.com för mycket trevlig service och en kanonklocka samt för den fina överraskningen som följde med pga min
50-årsdag .
Nu lite bilder.
Fin Flieger som inte "bara" är som de man ser oftast, dvs Laco/Stowa. Jag gillar dock personligen stora lökar till kronor på dessa ur....Fick precis hem den här, den får väl ändå räknas som affordable? Har varit ute efter en flieger och har tidigare varit inställd på Laco eller Stowa men när denna dök upp så slog jag till. Riktigt härlig tycker jag.
Tack kompis!Magiska bilder
Det enda som stör är att den har datum vilket jag inte gillar på fliegers. Håller med om lök-kronan men samtidigt så gillar jag ändå att Fortis har gjort något eget och inte bara gjort en kopia på de gamla WWII-klockorna.Fin Flieger som inte "bara" är som de man ser oftast, dvs Laco/Stowa. Jag gillar dock personligen stora lökar till kronor på dessa ur....
Har också sneglat på den där i flera år, fin men L2L skrämmer skiten ur mig. Har haft flera Helson genom åren och de brukar ju ha ganska "raka" boetter även om de sitter rätt skönt. Hade ändå vart kul att testa men kanske inte för 15k + som trots allt är ett segment där det finns mycket annat fintFörbenat sugen på en Skindiver Chrono. Någon som har nån erfarenhet av modellen?
(Bilder ärligt norpade från nätet)
Ser grymt ut. Mycket mek för att få den att sitta?Nu länk från Baltic till Yeman...
Nej väldigt lätt då länken har quickrelease! En bra uppfinningSer grymt ut. Mycket mek för att få den att sitta?
Godmorgon/förmiddag från sjukstugan kamrater!!
Och tack ska ha koll.Akta dig för lunginflammation, verkar vara mer frekvent iom denna influensa. Sover du sittande och har svårt att andas in fullt, plus massa feber, gå och kolla sänkan.
Passar den lika bra som det ser ut?Nu länk från Baltic till Yeman...
Japp den passar perfekt !Passar den lika bra som det ser ut?
Tack. Då kom jag ett steg närmare ett Yema-köp.Japp den passar perfekt !
Riktigt bra på våfflaGodmorgon/förmiddag från sjukstugan kamrater!!
Tack ja det blev okRiktigt bra på våffla
Förbenat sugen på en Skindiver Chrono. Någon som har nån erfarenhet av modellen?
Har bara en sak att säga, kööööp
(Bilder ärligt norpade från nätet)
Vad innehåller det för spännande?