Härliga vyer! Hur stor stad är det?
Akureyri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härliga vyer! Hur stor stad är det?
Akureyri
Blev du av med spinnakern?Affordable casio idag
Inte ansträngt mig nog till att lägga ut den ännu!Blev du av med spinnakern?
Tack! Knepig stavning där.Rätt över 18000 pers
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Akureyri
Nu har jag bott här i 19 år så min syn på hur Sverige är idag är minst sagt luguber (och säkert heller ej helt korrekt)Tack! Knepig stavning där.
Hur är det att bo i ett land med så få invånare? Nu är vi inte så många i Sverige heller, relativt sett, men det skiljer ändå en hel del mot Island.
Absolut, trygghet är jätteviktigt. Speciellt med barn. Man tänker ju alltid utifrån deras bästa. Hon somnade precis i min famn här.Nu har jag bott här i 19 år så min syn på hur Sverige är idag är minst sagt luguber (och säkert heller ej helt korrekt)
Det är nästan ingen brottslighet här, 'byråkrati' är inte lika segt och hopplöst som det kan vara hemma.
Inga industrier (här på norra delen iaf) som spyr ut rök, skonsamt producerad elektricitet. Inga 'no go' ghetton. Det är säkert att röra sig ute hela dygnet.
Allt detta är saker jag sätter stort värde på och är tacksam över att mina barn får växa upp i
Ah vad mysigtAbsolut, trygghet är jätteviktigt. Speciellt med barn. Man tänker ju alltid utifrån deras bästa. Hon somnade precis i min famn här.
Nu har jag bott här i 19 år så min syn på hur Sverige är idag är minst sagt luguber (och säkert heller ej helt korrekt)
Det här med dåliga områden är alltid relativt. Det har förmodligen varit bättre men det är ändå inte så illa som gemene man tror. Åk till Frankrike eller ännu hellre USA så finns det gator i varenda större stad där man garanterat skulle bli rånad om man satte sin fot eller körde in sin bil.Inga 'no go' ghetton. Det är säkert att röra sig ute hela dygnet.
Ja tiden då man var idolen och superhjälten är förbi. Mina töser är 21 och 17, jag ser dom fortfarande som mina små töser. Tiden bara försvann. Sånt är livet.Ah vad mysigt
Min dotter är snart 13 men jag har svårt för att hon växer så snabbt, allt är och var så mycket enklare när man var mer behövd.
Jag är en tvättäkta hönspappa
Ja tiden då man var idolen och superhjälten är förbi. Mina töser är 21 och 17, jag ser dom fortfarande som mina små töser. Tiden bara försvann. Sånt är livet.
Ja det är bara början, vänta du bara .min är nog redan förbi, snart sjuåriga dottern ”du är den mest pinsamma pappan jag känner”...
Väntar bara på att fyraåringen ska ta vid... hehe
Sonen är 10 och man börjar väl se tendenser, även om det fortfarande är bra. Fick en stor kram och liten puss på kinden till god natt nyss.Ja det är bara början, vänta du bara .
Jag har (som du säkert vet, en egen 'Falcon Eye' väntande hemma)Hahah neeh, den är kvar. Har jag fått ett erbjudande jag missat?
Schenker har återkopplat så det är lockande att sälja både falken och den nya på ingång
Mina är 31 och 33, ingen idé att vara hönsig längre (om jag nu kanske varit det)Ah vad mysigt
Min dotter är snart 13 men jag har svårt för att hon växer så snabbt, allt är och var så mycket enklare när man var mer behövd.
Jag är en tvättäkta hönspappa
Jamen hallå, de är ju dina barn...Mina är 31 och 33, ingen idé att vara hönsig längre (om jag nu kanske varit det)
Minns allt att du har en falk. Reagerar dock på att du har den här "hemma i Sverige när du på bott i Akureyri i snart två årtionden det är en härlig klocka du kan se framemotJag har (som du säkert vet, en egen 'Falcon Eye' väntande hemma)
Edit: Ja, hur går det med Omegan egentligen ??
Jo visst men de är ju kärrr.... vuxna kvinnor. Kärleken är stor men att agera hönsigt ger inga poäng längre. En läkare och en jurist, det är de som hönsar med mej (och det får de gärna göra)Jamen hallå, de är ju dina barn...
Kompis... jag kommer antagligen ham i juli och då blir det FEST !!!!!!!!!Minns allt att du har en falk. Reagerar dock på att du har den här "hemma i Sverige när du på bott i Akureyri i snart två årtionden det är en härlig klocka du kan se framemot
min är nog redan förbi, snart sjuåriga dottern ”du är den mest pinsamma pappan jag känner”...
Väntar bara på att fyraåringen ska ta vid... hehe
Det hoppas jag också på... (sorry, där igen ) Fast inte en timexKompis... jag kommer antagligen ham i juli och då blir det FEST !!!!!!!!!
Jag fattar inte vad du menar med dettaJo visst men de är ju kärrr.... vuxna kvinnor. Kärleken är stor men att agera hönsigt ger inga poäng längre. En läkare och en jurist, det är de som hönsar med mej (och det får de gärna göra)
Nix, det är du inte!Jag fattar inte vad du menar med detta
Jag är gammal, kan ni inte försöka förstå ??
Det blir två styck:Det hoppas jag också på... (sorry, där igen ) Fast inte en timex
Jo jag har sett det. Håller ju inte samma standard som Grand Tour men är ju inte heller samma typ av program.Kollar in James May: Our man in Japan. Någon som sett?