• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Någon här som har koll på Halios Seaforth?

Är mitt uppe i en affär på en gen 2 abyssal blue med 12h bezel. Vi försöker komma överens om ett pris, vad skulle ni säga är ett rimligt pris?

Dom retailade för 695 dollar med visst kan han ta lite extra för den då den är svår att få tag på.

Tack på förhand!
Sök på köp&sälj så får du en uppfattning om vad dom brukar gå för. Ett bra riktmärke.

Har jag berättat att min son diggar Mario? :)
IMG_20200308_183428-01.jpeg
Snygg! Är det Titanium?

Jag har funderat på att skaffa nytt band till klockan ett tag och efter att ni skrivit om Barton så fick jag tummen ur.
Kanske inte det band som man normalt har till denna klocka men jag tycker nog att det fungerar.
IMG_20200308_205626.jpg
IMG_20200308_205615_1.jpg

Någon här som har koll på Halios Seaforth?

Är mitt uppe i en affär på en gen 2 abyssal blue med 12h bezel. Vi försöker komma överens om ett pris, vad skulle ni säga är ett rimligt pris?

Dom retailade för 695 dollar med visst kan han ta lite extra för den då den är svår att få tag på.

Tack på förhand!

700 dollar plus frakt, tull och moms och sedan 500-1000:- upp från det tror jag tyvärr är ett rimligt pris mtp hur populära de är. Får du den för 8500-9500 så är det ett bra pris. Jag har själv sneglat på den men vill ha dykar-bezeln.

Trodde karakteristika för alpinisten är solkompass och tillhörande extra krona??! Nåja kan ju ha fel :(
Jag gillar inte kompassen så för mig funkar det bra. Fast lite tråkigt är det allt. Jag var tvungen att kolla och gamla Alpinist hade inte kompass men de såg å andra sidan helt annorlunda ut. Edit: Jag var sen som vanligt:rolleyes:

Tillbaka
Topp