Nej, men har sett andra av hans program. Underhållande även utanför Top Gear/Grand Tour.Kollar in James May: Our man in Japan. Någon som sett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, men har sett andra av hans program. Underhållande även utanför Top Gear/Grand Tour.Kollar in James May: Our man in Japan. Någon som sett?
Är Herren på damjakt ?Svidade om inför aftonen. Squale byttes mot Marloe.
Detta är nog bland det mest brittiska man kan se. Kändis som reser runt och bara upptäckerJo jag har sett det. Håller ju inte samma standard som Grand Tour men är ju inte heller samma typ av program.
Sevärt ändå tycker jag om man gillar May.
Haha nej. Har redan hela kittet: kvinna, hus och klockor. Men jag blir lite nyfiken på varför du frågarÄr Herren på damjakt ?
Nu har jag inte sett detta men James May var ju den trevligaste av karaktärena i Top Gear.Jo jag har sett det. Håller ju inte samma standard som Grand Tour men är ju inte heller samma typ av program.
Sevärt ändå tycker jag om man gillar May.
Ursäkta mig, denna fråga bara kom upp i huvudet. Allt gott !Haha nej. Har redan hela kittet: kvinna, hus och klockor. Men jag blir lite nyfiken på varför du frågar
Absolut ingen fara. Jag blev bara nyfiken. Fråga på om det är någotUrsäkta mig, denna fråga bara kom upp i huvudet. Allt gott !
Den där ska du posta första dagen på semestern och kalla för sommarloe i sann västkustandaSvidade om inför aftonen. Squale byttes mot Marloe.
Haha, jaaa!Den där ska du posta första dagen på semestern och kalla för sommarloe i sann västkustanda
Lite göteborgskt där minsannDen där ska du posta första dagen på semestern och kalla för sommarloe i sann västkustanda
Jag gillade denKollar in James May: Our man in Japan. Någon som sett?
Flyttar hem ?Ja alltså jag har bott på Island sedan 2001.
PåskklockanGod morgon!
Halios Seaforth Bahama Yellow
Ja, oerhört lyckad klocka! Kompetenta skapareGod kväll! Det är inte ofta samma klocka sitter på hela dagen men Ventus levererar och satt på från morgon till kväll! Borde testas av varenda kotte här inne! #approvedbyboett
Inte ansträngt mig nog till att lägga ut den ännu!
Spinnaker hull california
Riktigt snygga! Intressanta designer och helt i linje med vad jag förväntar mig av Zelos. Designen pushar ju begreppet "dressklocka" en smula - men å andra sidan har Zelos aldrig varit något för puritanerna.Zelos teasar kommande dressaren:
You guys have been eagerly awaiting this...here’s some quick pics of the dress watch protos! Name has not been finalised yet though. Features an all new angular stepped case design. Textures are all different for each dial. Lumed hands and indices. Prices will be around $700 for the launch and it should be ready in around 1-2 months. 5 variants will be made with 100 pieces each. Bracelet and brown dial variant not finalised yet, still tweaking the bracelet links due to sharp edges. Quick specs 38mm diameter 7.5mm thickness without crystal, 9.5mm total ETA 7001 handwound elabore with Blued screws.
Fina men ser stora ut på handleden..trots måtten.Zelos teasar kommande dressaren:
You guys have been eagerly awaiting this...here’s some quick pics of the dress watch protos! Name has not been finalised yet though. Features an all new angular stepped case design. Textures are all different for each dial. Lumed hands and indices. Prices will be around $700 for the launch and it should be ready in around 1-2 months. 5 variants will be made with 100 pieces each. Bracelet and brown dial variant not finalised yet, still tweaking the bracelet links due to sharp edges. Quick specs 38mm diameter 7.5mm thickness without crystal, 9.5mm total ETA 7001 handwound elabore with Blued screws.
Handlederna är små, tunna och singaporianska. Hoppas jag.Fina men ser stora ut på handleden..trots måtten.
Fina men ser stora ut på handleden..trots måtten.
Ja, klockor ser alltid större ut på armen på bild än i verkligheten, tycker jag. Men jag tror på små, tunna handleder, han säger han har 6,5 inch, där de flesta klockor ser stora ut på bild iaf, ex 40mm mako på Elshans arm.Handlederna är små, tunna och singaporianska. Hoppas jag.