• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Börjar med Grovana idag för det är ju... Gronsdag idag? :p
1059A7EB-BCA1-43E3-BE70-74867A9F0E54.jpeg

min är nog redan förbi, snart sjuåriga dottern ”du är den mest pinsamma pappan jag känner”... :D

Väntar bara på att fyraåringen ska ta vid... hehe

Är det inte det som är målet. Att hämta upp dem och kompisar från träningen med NWA på högsta volym i bilen, för att gången därpå poppa Blue Hawaii med Vikingarna?

Har under de senaste veckorna kollat på alla säsonger av The Office (US). Klocknörd som man är spanade jag lite på vilka olika klockor karaktärerna bar. Kom fram till att en av mina favoritkaraktärer, Dwight Schrute, bär en Casio CA53W-1.

Även Marty McFly i Back to the Future kör samma Casio-modell som vissa kanske vet. :)

Hittade modellen på bukten, så givetvis blev det ett köp. Klockan levererades idag, känner mig orimligt nöjd. Tycker den är härligt retro och väldigt affordable :D

upload_2020-3-11_14-50-38.jpeg

upload_2020-3-11_14-51-3.jpeg

Senast ändrad:
Har under de senaste veckorna kollat på alla säsonger av The Office (US). Klocknörd som man är spanade jag lite på vilka olika klockor karaktärerna bar. Kom fram till att en av mina favoritkaraktärer, Dwight Schrute, bara en Casio CA53W-1.

Även Marty McFly i Back to the Future kör samma Casio-modell som vissa kanske vet. :)

Hittade modellen på bukten, så givetvis blev det ett köp. Klockan levererades idag, känner mig orimligt nöjd. Tycker den är härligt retro och väldigt affordable :D

upload_2020-3-11_14-50-38.jpeg

upload_2020-3-11_14-51-3.jpeg
En sådan har jag med, klassiker :)
Den ligger dock i lattjolajbanlådan för stunden pga OWG.

Tillbaka
Topp