Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite större än micro men jag rockar Sinn
Du får ta om den bildenKör prisvärt hela mars
Uj va fin. 38mm? Är det samma boett som D1 tro?Råkade lägga en beställning på denna.
40 så den är ju ganska stor. Får se om den fungerar för mig. Väldigt lik d1 boett, men har ingen aning om det är samma. Tavlan på denna är dock 100gånger bättre än på d1.Uj va fin. 38mm? Är det samma boett som D1 tro?
Du får ta om den bilden
Uppdatering från Raven Room på facebook. Det verkar som om det blir en limiterad bronsversion!
Kör Fortis idag, tycker att den är riktigt cool!
Fin! Vad heter märket??Råkade lägga en beställning på denna.
Tack! Nej, du är först. Har skrivit upp dig.Sjukt cool! Hade du någon på köplats nr1 på den? Jag vill ansöka om den
Nine Four. Klockan heter Nine Four SuccessorFin! Vad heter märket??
Du dammsuger visst upp alla Fortis på forat... skarp man därSjukt cool! Hade du någon på köplats nr1 på den? Jag vill ansöka om den
Du dammsuger visst upp alla Fortis på forat... skarp man där
min är nog redan förbi, snart sjuåriga dottern ”du är den mest pinsamma pappan jag känner”...
Väntar bara på att fyraåringen ska ta vid... hehe
Halloj kompis!Ventus idag
Fan va nice Min är försenad och ska komma i slutet av marsÄntligen har jag min Damasko DS30!
Ytterligare ett par veckor alltså? Då borde du gott kunna få något extra strap tycker jagFan va nice Min är försenad och ska komma i slutet av mars
Spacematic med vit tavla är skitet alltså !När Rålex konkar och mest förknippas med gangsters och grymma diktatorer står jag där med mögliga Fortis värda miljoners miljoner
OWG klockan tickar på
En sådan har jag med, klassikerHar under de senaste veckorna kollat på alla säsonger av The Office (US). Klocknörd som man är spanade jag lite på vilka olika klockor karaktärerna bar. Kom fram till att en av mina favoritkaraktärer, Dwight Schrute, bara en Casio CA53W-1.
Även Marty McFly i Back to the Future kör samma Casio-modell som vissa kanske vet.
Hittade modellen på bukten, så givetvis blev det ett köp. Klockan levererades idag, känner mig orimligt nöjd. Tycker den är härligt retro och väldigt affordable
En sådan har jag med, klassiker
Den ligger dock i lattjolajbanlådan för stunden pga OWG.
Jag körde igång en tråd för miniräknarklockor som tyvärr självdogHade för mig du hade en också! Kul att vi är fler som har den i samlingen!