• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Hänger med svärdfisken ikväll.
AFFD6A36-F706-44E2-B896-6C209FC0CCB6.jpeg

Sur haj är faktiskt kanon !
Lukten är speciell, tänk er en till bredden sprängfylld pissblöja som legat i stekhet sol ett par timmar :)
Edit: mat-fyrkanten längst upp till höger på tallriken är skivade sura fårtestiklar. Det är INTE gott :wtf:
Låter fantastiskt gott. Svårt att inte bli sugen på sura skivade fårtestiklar. Sköljes med fördel ner av egentillverkade sura uppstötningar :D.

B6CD5E62-7FD7-4FEA-A285-1E6BBAC808F1.jpeg
Trevlig helg alla, daligt med posts i Corona tider, mkt jobb med detta for min del. Har i Filippinerna , inte sa manga case, men myndigheterna tar i med hardhandskarna sedan lange. Well, well, har hunnit med en ytterligare kop o byt orgie. Salig blandning, in med 2 hyfsat affordable Rollar, bagge riktiga favvos sedan lange, 5 siffrig Explorer och en 34 mm OP, en Hamilton, som for ovrigt gar mest exakt av alla mina dinkor, och ar den mest affordablen :), Oris ar nog, enligt min mening ,best luxury value branden, en 65 och sedan nuvarande favoriten i samlingen, en moonphase, fn aldrig haft den komplikationen innan

B6CD5E62-7FD7-4FEA-A285-1E6BBAC808F1.jpeg
Trevlig helg alla, daligt med posts i Corona tider, mkt jobb med detta for min del. Har i Filippinerna , inte sa manga case, men myndigheterna tar i med hardhandskarna sedan lange. Well, well, har hunnit med en ytterligare kop o byt orgie. Salig blandning, in med 2 hyfsat affordable Rollar, bagge riktiga favvos sedan lange, 5 siffrig Explorer och en 34 mm OP, en Hamilton, som for ovrigt gar mest exakt av alla mina dinkor, och ar den mest affordablen :), Oris ar nog, enligt min mening ,best luxury value branden, en 65 och sedan nuvarande favoriten i samlingen, en moonphase, fn aldrig haft den komplikationen innan
Så det var Orisen med vit skiva som du inte vågade packa upp häromsistens :)

Tillbaka
Topp