• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Det här är vad som händer... Vet inte om bilderna hamnar i rätt ordning...
9F4658BE-3971-4FA5-A39C-7EBFEE593067.jpeg
076A072A-E539-4336-B502-2BE22F9FD379.jpeg
4C33CD02-4A38-4CCA-9BD3-940D6418E6AE.jpeg

Ser jag början på ett beroende... :D
(G-shock är kul, jag har lite perioder av dem då och då :) )
Ja, jävlar vad G-shock är grymma. Ibland undrar jag om jag inte ska göra mig av med allt och bara använda min GW-5610 jämt. Landar dock varje gång i (oresonliga) anledningar till att inte göra det. Skulle man vara resonlig skulle man nog inte hänga här :p

Men! Jag är på jakt efter en sån här inför stundande 80-talsfest. Det är märklig tillgång på dem. Ena dagen kostar de 400:- och finns lite överallt. Nästa dag kostar de 800:- och finns bara hos okänd handlare som knappt har ett kontantkort som telenummer...

Vet någon i tråden var jag får tag på en för vettig peng?
Kan ingen i tråden hjälpa till?
Det närmaste 80-tal jag kan erbjuda är en ryssklocka, från lite senare tid.:)
Ska den vara digital?
7C5940CD-C30F-4991-8B03-0C0A6FAB4E0A.jpeg

Ja det förvånar mig inte dugg tyvärr.
Mycket märkligt att vi inte ens får återkoppling på frågan som vi ställde i somras angående ett subforum för micros. En mycket stor och bred scen som ständigt växer i världen och tråden här växer nog fortast på hela forumet. Svar lovades efter semestern, sades dock ej efter vilket års semester.
@Leben hur går det med den återkopplingen?

Kollade lite i Paneristi-forat. Ännu ingen som startat "visa din Panerai-homage mikro"-tråd ännu. Vem vågar :)

Tillbaka
Topp